A. SPLOŠNI DEL
  1. IZOBRAŽEVALNI PROGRAM
  Ime izobraževalnega programa: GASTRONOMSKE  IN HOTELSKE STORITVE (DV)
  Izobraževalni program je  prilagojen za dvojezično izvajanje v slovenskem in madžarskem učnem jeziku na  narodno mešanem območju.
    Naziv poklicne izobrazbe: gastronom hotelir/gastronomka  hotelirka
  2. CILJI IZOBRAŽEVALNEGA PROGRAMA 
  Poleg splošnih ciljev vzgoje in  izobraževanja izobraževalni program omogoča dijakom in dijakinjam (v  nadaljevanju dijakom), da:                                                              
  
    - razvijajo sposobnosti za samostojno in odgovorno       ravnanje, kritično presojo in analiziranje konkretnih strokovnih problemov       ter za njihovo reševanje, 
- razvijajo humanost, tolerantnost, poštenost in       druge  moralne vrednote, 
- razvijajo ustvarjalnost, inovativnost, pripravljenost       za vseživljensko učenje (tudi sledenje novim smernicam), 
- usvojijo spretnosti za primeren odnos do sebe, do       drugih in za zmožnost  timskega dela v kolektivu,
- se usposobijo za ustrezno sporazumevanje, vedenje v       različnih sredinah, za predstavitve, promoviranje  in svetovanje       storitev v slovenskem in dveh tujih jezikih,
- se naučijo urediti sebe in delovno mesto za delo, v       skladu z načeli estetike in s higiensko varnostnimi predpisi, 
- se usposobijo za aktivno skrb za lastno zdravje,       zdravje gostov in za pozitivni odnos do zdravega načina življenja, 
- razumejo eko zdravje in kakovostno bivanje, globalne       ekološke probleme ter  razvijajo ekološko zavest, 
- se seznanijo z urejanjem in vzdrževanjem        prostorov za namen turistične dejavnosti,
- se naučijo načrtovati, organizirati in voditi       enostavnejšo turistično dejavnost, 
- pridobijo znanja o storitvah na domu in v domovih, 
- pridobijo znanja o tekstilnih materialih ter njihovem       oblikovanju v kuhinjsko, strežno, restavracijsko in drugo  perilo in       izdelati  druge enostavnejše tekstilne izdelke,
- se  naučijo dekoriranja in se seznanijo z       izdelovanjem dekorativnih izdelkov iz različnih materialov in tehnikami       oblikovanja,
- pridobijo znanje o biološki, hranilni in energijski       vrednosti hrane in pijač, o njihovih lastnostih, pridobivanju,       shranjevanju ter načinu uporabe, obdelave, predelave, priprave,       kombinacije  ter o tem, kako se le-to  kakovostno in estetsko       postreže gostom, 
- pridobijo praktično uporabno znanje in se pri tem       opirajo na teoretična spoznanja 
- spoznajo in razumejo splošne zakonitosti postopkov in       tehnologijo pri pripravi jedi z različnimi stroji, napravami in       pripomočki,
- pridobijo zmožnosti za  samostojno,  kakovostno       pripravo ter postrežbo hrane in pijač  in se pripravijo za poklicno       kariero,
- pridobijo znanje o različnih oblikah ponudbe v       gostinskih lokalih, 
- razvijajo zavest o pomenu povezovanja z okoljem in o       vrednosti ponudbe avtohtone hrane in pijače ter ohranjanja naravne in       kulturne dediščine,
- razvijajo sposobnosti za organiziranje samostojnega,       varnega, gospodarnega dela in delovnih postopkov na poklicnem področju, 
- pridobijo znanja in spretnosti za  uporabo       sodobne informacijsko komunikacijske tehnologije, za načrtovanje,       organiziranje, analiziranje, kritično presojanje in odgovorno ravnanje na       svojem delovnem področju, 
- spoznajo varnostne predpise ter jih znajo dosledno       upoštevati pri delu.
Program, prilagojen za dvojezično  izvajanje v slovenskem in madžarskem jeziku na narodno mešanem območju, dodatno  omogoča dijakom, da: 
  
    - razvijajo sporazumevalno možnost v slovenskem in       madžarskem jeziku, 
- razvijajo vedenja o naravni in kulturnozgodovinski       dediščini slovenskega naroda in madžarske narodne skupnosti ter njenega       matičnega naroda, 
- razvijajo zavest o državni       pripadnosti, 
- razvijajo zavest o narodni identiteti ter razvijajo       lastno kulturno tradicijo, 
- se vzgajajo za spoštovanje in razumevanje narodne in       kulturne drugačnosti ter za       sodelovanje med pripadniki slovenskega naroda in pripadniki madžarske       narodne skupnosti, 
- se seznanjajo s položajem narodnih skupnosti v sosednjih državah ter vzpostavljajo vezi s pripadniki in  ustanovami teh skupnosti. 
3. TRAJANJE IZOBRAŽEVANJA
  Izobraževanje traja tri leta.
    Izobraževalni program je ovrednoten s 180 kreditnimi točkami (KT).
4. VPISNI POGOJI
  V izobraževalni program se lahko  vpiše, kdor je uspešno končal:
  
    - osnovnošolsko izobraževanje ali
- nižje poklicno izobraževanje ali enakovredno izobraževanje po prejšnjih  predpisih. 
5. OBVEZNI NAČINI OCENJEVANJA  ZNANJA
  
    | Oznaka  | Predmeti oz moduli  | Ustno | Pisno | Izdelek oz.    Storitev | Drugo | 
  
    | P1 | Slovenščina | x | x |   |   | 
  
    | P2 | Madžarščina I, II | x | x |   |   | 
  
    | P3 | Matematika | x | x |   |   | 
  
    | P4 | Tuji jezik | x | x |   |   | 
  
    | P5 | Umetnost  |   |   | x |   | 
  
    | P6 | Naravoslovje | x |   |   |   | 
  
    | P7 | Družboslovje | x |   |   |   | 
  
    | P8 | Športna vzgoja |   |   |   | Praktične naloge | 
  
    | M1 | Uporabna informacijsko komunikacijska tehnologija |   |   | x |   | 
  
    | M2 | Poslovanje in organizacija |   |   | x |   | 
  
    | M3 | Komuniciranje |   |   | x |   | 
  
    | M4 | Osnove v gostinstvu |   |   | x |   | 
  
    | M5 | Priprava posameznih skupin jedi  |   |   | x |   | 
  
    | M6 | Priprava rednih obrokov |   |   | x |   | 
  
    | M7 | Priprava izrednih obrokov |   |   | x |   | 
  
    | M8 | Postrežba pijač  |   |   | x |   | 
  
    | M9 | Postrežba rednih obrokov |   |   | x |   | 
  
    | M10 | Postrežba izrednih obrokov |   |   | x |   | 
  
    | M11 | Eko turizem  |   |   | x |   | 
  
    | M12 | Kultura bivanja |   |   | x |   | 
  
    | M13 | Tekstilije  |   |   | x |   | 
6. POGOJI ZA NAPREDOVANJE IN  DOKONČANJE IZOBRAŽEVANJA
6.1 Pogoji za napredovanje
  V višji letnik lahko napredujejo  dijaki, ki so ob koncu šolskega leta pozitivno ocenjeni iz vseh predmetov in  strokovnih  modulov letnika izvedbenega kurikula šole, so opravili vse  interesne dejavnosti in vse obveznosti praktičnega usposabljanja z delom  oziroma napredujejo po sklepu programskega učiteljskega zbora.
Za dijake z individualnimi učnimi  pogodbami je za napredovanje iz drugega v tretji letnik pogoj opravljanje  vmesnega preizkusa.
6.2 Pogoji za dokončanje
  Za dokončanje izobraževanja in  pridobitev izobrazbe mora dijak uspešno opraviti  s pozitivnimi ocenami: 
  
    - splošnoizobraževalne predmete,
- obvezne strokovne module,
- izbirne strokovne module,
- odprti del kurikula.
Poleg tega mora opraviti:
  
    - interesne dejavnosti,
- obveznosti pri praktičnem usposabljanju z delom,
- zaključni izpit.
Zaključni izpit obsega: 
  
    - pisni in ustni izpit iz slovenščine ali madžarščine,
- izdelek oziroma storitev in  zagovor.
    
7. NACIONALNE POKLICNE KVALIFIKACIJE 
  Izobraževalni program ne omogoča  pridobitve nacionalnih poklicnih kvalifikacij.