A. SPLOŠNI DEL 
  1. IZOBRAŽEVALNI PROGRAM
 1.1. Ime izobraževalnega programa: FRIZER SI
 1.2.  Naziv poklicne/strokovne izobrazbe: frizer/ frizerka
 2. CILJI IZOBRAŽEVALNEGA PROGRAMA
 Poleg splošnih ciljev vzgoje in izobraževanja izobraževalni program omogoča  dijakom in dijakinjam (v nadaljevanju: dijakom), da:
 
   - razvijajo sposobnosti za       samostojno in odgovorno ravnanje, kritično presojo in analiziranje       konkretnih strokovnih problemov ter za njihovo reševanje, 
- razvijejo humanost,       tolerantnost, poštenost in pomen moralnih vrednot ( npr. varovanje       zasebnosti stranke), 
- razvijajo ustvarjalnost,       inovativnost, pripravljenost za vse življenjsko učenje ( tudi sledenje       modnim smernicam), 
- usvojijo spretnosti za       primeren odnos do sebe, do drugih in za zmožnost timskega dela v       kolektivu, 
- se usposobijo za ustrezno       sporazumevanje, vedenje v različnih sredinah, za predstavitve in       svetovanje storitev, 
- se naučijo urediti sebe,       stranko in delovno mesto za delo, v skladu z načeli estetike in s       higiensko varnostnimi predpisi, 
- se usposobijo za aktivno       skrb za lastno zdravje, zdravje strank in za pozitivni odnos do zdravega       načina življenja, 
- se usposobijo za analizo       stanja, kakovosti, posebnosti, za prepoznavanje bolezni in anomalij las,       kože in nohtov, 
- se naučijo analizirati       morfologijo glave, obraza in prepoznajo posebnosti ter glede na to znajo       izbrati ustrezne postopke in vrste storitev, 
- se usposobijo za poklicno       odgovornost preprečevanja razvoja alergij pri strankah, 
- spoznajo osnovno sestavo       preparatov, pomen sestavin ter namen uporabe preparatov pri storitvi, 
- obvladajo varno in pravilno       skladiščenje, uporabo in odstranjevanje okolju škodljivih snovi in       spoznajo ukrepe in postopke za zmanjšanje škodljivih vplivov na okolje, 
- se usposobijo za strokovni       izbor, samostojno uporabo, osnovno vzdrževanje naprav, pripomočkov, orodij       in preparatov glede na navodila proizvajalca, 
- obvladajo osnove       informacijsko-komunikacijske tehnologije tako, da znajo samostojno       uporabljati uporabniške programe in specialno tehnologijo (urejevalnik       besedila, programi za vodenje strank, oblikovanje pričesk, analizo las,       kože, nohtov), 
- obvladajo metode in       postopke racionalne rabe energije, materiala, časa in spoznajo osnove       podjetništva, 
- pridobijo znanja o barvnih       odnosih ter se usposobijo za storitve barvnih sprememb, 
- urijo se v izvajanju       različnih tehnik in vrst nege, ličenja in poslikave kože, nege, striženja,       oblikovanja, preoblikovanja, spreminjanja barv las in nohtov, 
- spoznajo tehniko britja in       oblikovanja brkov, brade, zalizcev ter britja lasišča, 
- se naučijo osnove       izdelovanja, preoblikovanja in nege lasničarskih izdelkov, 
- razvijajo občutek in       kriterije za estetsko in izvirno, 
- se naučijo prepoznavati       umetnostni razvoj s področja frizerstva in ključna umetniška dela, 
- se naučijo povezati       tehnične, tehnološke in oblikovne zakonitosti v izrazno podobo končne       oblike, 
- razumejo izraznost kot       rezultat okolja in tradicije. 
- vzgoja za spoštovanje in       razumevanje narodne in kulturne drugačnosti ter za sodelovanje med       pripadniki slovenskega naroda in italijanske ter drugih narodnih       skupnosti. 
Dijak bo ob zaključku izobraževanja: 
 
   - usposobljen za uporabo       znanj in veščin v novih situacijah, 
- iskal racionalne in       strokovne rešitve pri izvajanju aktivnosti v delovnem okolju, 
- imel temelje za razvoj       osebne organizacijske kulture na delovnem mestu in v delovnem okolju, 
- usposobljen za skupinsko in       timsko delo ter sodelovanje pri projektnem delu, 
- naravnan v vseživljenjsko       učenje in usposabljanje, 
- odgovorna osebnost, ki bo       sposobna sodelovanja in življenja v pluralni in demokratični družbi, 
Program je prilagojen za izvajanje v slovenskem učnem jeziku na narodno  mešanem območju v slovenski Istri in ima še naslednje posebne cilje: 
 
   - razvijanje sporazumevalne       sposobnosti v italijanskem in slovenskem jeziku, 
- razvijanje vedenja o       naravni, kulturni in zgodovinski dediščini italijanske narodne skupnosti       ter njenega matičnega naroda, 
- vzgoja za spoštovanje in       razumevanje narodne in kulturne drugačnosti ter za sodelovanje med       pripadniki slovenskega naroda in italijanske narodne skupnosti.
 3. TRAJANJE IZOBRAŽEVANJA
3.1. Trajanje  izobraževanja v letih:
Izobraževalni program traja 3 leta
3.2. Ovrednotenje programa s kreditnimi  točkami (KT):
Izobraževalni  program je ovrednoten s 189 kreditnimi točkami (KT).
 4. VPISNI POGOJI
   V  izobraževalni program se lahko vpiše, kdor je uspešno končal: 
 
   - osnovnošolsko izobraževanje       ali 
- nižje poklicno       izobraževanje ali enakovredno izobraževanje po prejšnjih predpisih. 
 5. OBVEZNI NAČINI OCENJEVANJA ZNANJA 
  
    | Oznaka predmeta/modula | Splošnoizobraževalni predmeti in strokovni moduli | Ustni odgovori | Pisni izdelki | Izdelek oziroma storitev in zagovor | Drugo | 
  
    | P1  | Slovenščina  | x  | x  |    |    | 
  
    | P2  | Italijanščina  | x  | x  |    |    | 
  
    | P3  | Tuji jezik  | x  | x  |    |    | 
  
    | P4  | Matematika | x | x |   |   | 
  
    | P5  | Umetnost  |    |    | x  |    | 
  
    | P6  | Naravoslovje  | x  |    |    |    | 
  
    | P7  | Družboslovje  | x  |    |    |    | 
  
    | P8 | Športna vzgoja  |    |    |    | praktične naloge  | 
  
    | M1  | Frizerstvo  |    |    | x  |    | 
  
    | M2  | Manikira  |    |    | x  |    | 
  
    | M3  | Ličenje  |    |    | x  |    | 
  
    | M4  | Lasničarstvo  |    |    | x  |    | 
  
    | M5  | Lasni ortopedski izdelki  |    |    | x  |    | 
  
    | M6  | Izzivi v frizerstvu  |    |    | x  |    | 
  
    | M7  | Multimedije  |    |    | x  |    | 
 6. POGOJI ZA NAPREDOVANJE IN DOKONČANJE IZOBRAŽEVANJA
  6.1.  Pogoji za napredovanje
   V višji letnik lahko napredujejo dijaki, ki so ob koncu šolskega leta  pozitivno ocenjeni iz vseh splošnoizobraževalnih predmetov in strokovnih  modulov letnika v skladu z izvedbenim kurikulom šole, in so opravili vse  interesne dejavnosti in obveznosti praktičnega usposabljanja z delom.
   Za dijake z individualnimi učnimi pogodbami je za napredovanje iz drugega v  tretji letnik pogoj opravljanje vmesnega preizkusa.
 6.2.  Pogoji za dokončanje
   Za dokončanje izobraževanja in pridobitev izobrazbe mora dijak uspešno  opraviti s pozitivnimi ocenami:
 
   - vse splošnoizobraževalne       predmete,
- obvezne strokovne module,
- izbirne strokovne module,
- odprti del kurikula, ki ga       predpiše šola.
Poleg tega mora opraviti: 
 
   - vse interesne dejavnosti,
- obveznosti pri praktičnem       usposabljanju z delom,
- zaključni izpit.
Zaključni izpit obsega:
 
   - pisni in ustni izpit iz       slovenščine,
- izdelek oziroma storitev in       zagovor.
 7. NACIONALNE POKLICNE KVALIFIKACIJE
-