A. SPLOŠNI DEL
1. IZOBRAŽEVALNI  PROGRAM 
1.1. Ime izobraževalnega programa: PEČAR-POLAGALEC KERAMIČNIH OBLOG DV  2019
1.2.  Naziv poklicne/strokovne izobrazbe: pečar-polagalec keramičnih  oblog/pečarka-polagalka keramičnih oblog
2. CILJI  IZOBRAŽEVALNEGA PROGRAMA
Poleg splošnih ciljev vzgoje in izobraževanja izobraževalni program omogoča  dijakom in dijakinjam (v nadaljevanju: dijakom), da:
  - poznajo gradbeništvo kot       gospodarsko panogo ter gradbene elemente in sisteme zgradb, 
- znajo uporabljati tehnično       in tehnološko dokumentacijo ter prenašati mere iz načrtov na mesto       gradnje, 
- poznajo uporabo gradbenih       materialov in delovnih sredstev, 
- obvladajo operativna dela s       področja izbranega poklica,
- poznajo organizacijo       gradbišča in notranji transport, 
- so sposobni za pisno in       ustno sporazumevanje, poznajo strokovno terminologijo in pravila       poslovnega komuniciranja,
- spoznajo pomen varovanja       kulturne dediščine in povezavo z izbranim poklicem,
- upoštevajo postopke za       racionalno rabo energije, materiala in časa ter razvijajo ekološko zavest,
- upoštevajo in izvajajo       načela in predpise za zagotavljanje varstva in zdravja pri delu, varstva       okolja, požarne varnosti in racionalne rabe energije, materiala in časa       ter ukrepe za preprečevanje delovnih nezgod,
- znajo izdelati kalkulacijo       za enostavna dela s področja izbranega poklica, 
- poznajo osnove za       zagotavljanje kakovosti, 
- povezujejo med seboj       vsebine različnih strokovnih področij (interdisciplinarni pristop), 
- spoznajo komercialna in       administrativna dela za potrebe izbranega poklica, 
- znajo delati v skupini in       organizirati lastno delo ter skrbeti za urejeno delovno okolje,
- so pri delu samostojni,       vztrajni in ustvarjalni,
- obvladajo znanja za       učinkovito in uspešno uporabo sodobne informacijsko komunikacijske tehnologije       z namenom učinkovitega in uspešnega iskanja, vrednotenja, hranjenja,       obdelave in uporabe informacij,
- so naravnani v       vseživljenjsko učenje, se spopolnjujejo ter skrbijo za svoj osebnostni       razvoj za uspešno sodelovanje v družbi,
- so sposobni sodelovanja v       skupini in projektnih nalogah (kooperativnost, poštenost), reševati       konflikte ter organiziranja in vodenja projektnega in timskega dela.
 Dijak bo ob zaključku  izobraževanja:
  - odgovoren, strpen, human in       sposoben življenja v demokratični družbi, 
- usposobljen za skupinsko in       timsko delo ter sodelovanje pri projektnem delu, 
- imel temelje za razvoj       osebne organizacijske kulture na delovnem mestu in v delovnem okolju,
- iskal racionalne in       strokovne rešitve pri izvajanju aktivnosti v delovnem okolju,
- naravnan v vseživljenjsko       učenje in usposabljanje,
- usposobljen za uporabo       znanj in veščin v novih situacijah,
- razširil splošno izobrazbo       in razvil ključne kompetence za uspešno sodelovanje v družbi, osebnostni       razvoj in nadaljnje izobraževanje v skladu z nacionalnimi standardi       ključnih kvalifikacij.
Program, prilagojen za dvojezično izvajanje v slovenskem in madžarskem  jeziku na narodno mešanem območju v Prekmurju, dodatno omogoča dijakom, da:
  - razvijajo sporazumevalno       možnost v slovenskem in madžarskem jeziku,
- razvijajo vedenja o naravni       in kulturnozgodovinski dediščini slovenskega naroda in madžarske narodne       skupnosti ter njenega matičnega naroda,
- si razvijajo zavest o       državni pripadnosti,
- si razvijajo zavest o       narodni identiteti ter razvijajo lastno kulturno tradicijo,
- se vzgajajo za spoštovanje       in razumevanje narodne in kulturne drugačnosti ter za sodelovanje med       pripadniki slovenskega naroda in pripadniki madžarske narodne skupnosti,
- se seznanjajo s položajem       narodnih skupnosti v sosednjih državah ter vzpostavljajo vezi s pripadniki       in ustanovami teh skupnosti.
3. TRAJANJE IZOBRAŽEVANJA
3.1. Trajanje  izobraževanja v letih:
Izobraževalni program traja 3 leta
3.2. Ovrednotenje programa s kreditnimi  točkami (KT):
Izobraževalni  program je ovrednoten s 189 kreditnimi točkami (KT).
4. VPISNI  POGOJI 
V  izobraževalni program se lahko vpiše, kdor je uspešno končal: 
  - osnovnošolsko izobraževanje       ali 
- nižje poklicno       izobraževanje ali enakovredno izobraževanje po prejšnjih predpisih. 
 5. OBVEZNI NAČINI OCENJEVANJA ZNANJA 
  
    | Oznaka predmeta/modula
 | Splošnoizobraževalni predmeti in strokovni moduli | Ustni odgovori | Pisni izdelki | Izdelek oziroma storitev in zagovor | Drugo | 
  
    | P1 | Slovenščina | x | x |   |   | 
  
    | P2 | Madžarščina I, II | x | x |   |   | 
  
    | P3 | Matematika | x | x |   |   | 
  
    | P4 | Tuji jezik | x | x |   |   | 
  
    | P5 | Umetnost  |   |   | x |   | 
  
    | P6 | Družboslovje | x |   |   |   | 
  
    | P7 | Naravoslovje | x |   |   |   | 
  
    | P8 | Športna vzgoja |   |   |   | praktične naloge | 
  
    | M1 | Gradbeništvo |   |   | x |   | 
  
    | M2 | Osnovna gradbena tehnologija |   |   | x |   | 
  
    | M3 | Strokovno risanje |   |   |   |   | 
  
    | M4 | Pečarstvo in polaganje keramičnih oblog |   |   | x |   | 
  
    | M5 | Izolacije |   |   | x |   | 
  
    | M6 | Ročna obdelava kamna |   |   | x |   | 
  
    | M7 | Zidanje |   |   | x |   | 
  
    | M8 | Ometi |   |   | x |   | 
  
    | M9 | Upravljanje viličarja |   |   | x |   | 
  
    | M10 | Pleskarska dela |   |   | x |   | 
 6. POGOJI ZA NAPREDOVANJE IN DOKONČANJE IZOBRAŽEVANJA
 6.1.  Pogoji za napredovanje
V višji letnik lahko napredujejo dijaki, ki so ob koncu šolskega leta  pozitivno ocenjeni iz vseh splošnoizobraževalnih predmetov in strokovnih  modulov letnika v skladu z izvedbenim kurikulom šole, in so opravili vse  interesne dejavnosti in obveznosti praktičnega usposabljanja z delom.
Za dijake z individualnimi učnimi pogodbami je za napredovanje iz drugega v  tretji letnik pogoj opravljanje vmesnega preizkusa.
6.2.  Pogoji za dokončanje
  Za dokončanje izobraževanja in pridobitev izobrazbe mora dijak uspešno  opraviti s pozitivnimi ocenami:
  - vse splošnoizobraževalne       predmete,
- obvezne strokovne module,
- izbirne strokovne module,
- odprti del kurikula, ki ga       predpiše šola.
Poleg tega mora opraviti: 
  - vse interesne dejavnosti,
- obveznosti pri praktičnem       usposabljanju z delom,
- zaključni izpit.
Zaključni izpit obsega:
  - pisni in ustni izpit iz       slovenščine ali madžarščine,
- izdelek oziroma storitev in       zagovor. 
 7. NACIONALNE POKLICNE KVALIFIKACIJE  
 
-