Oznaka  | 
      Programske enote  | 
      Obvezno / izbirno  | 
      Skupno število ur  | 
      Število kreditnih točk  | 
    
A – Splošnoizobraževalni predmeti  | 
    ||||
P1  | 
      Slovenščina  | 
      Obvezno  | 
      213  | 
      12  | 
    
P2  | 
      Matematika  | 
      Obvezno  | 
      213  | 
      12  | 
    
P3  | 
      Tuji jezik  | 
      Obvezno  | 
      164  | 
      9  | 
    
P4  | 
      Umetnost  | 
      Obvezno  | 
      33  | 
      2  | 
    
P5  | 
      Družboslovje  | 
      Obvezno  | 
      132  | 
      6  | 
    
P6  | 
      Naravoslovje  | 
      Obvezno  | 
      132  | 
      6  | 
    
P7  | 
      Športna vzgoja  | 
      Obvezno  | 
      164  | 
      7  | 
    
Skupaj A  | 
      
  | 
      1051  | 
      54  | 
    |
B – Strokovni moduli  | 
    ||||
M1  | 
      Informatika s tehniškim komuniciranjem  | 
      Obvezno  | 
      136  | 
      6  | 
    
M2  | 
      Upravljanje z uporabniško programsko opremo  | 
      Obvezno  | 
      102  | 
      5  | 
    
M3  | 
      Vzdrževanje informacijske opreme  | 
      Obvezno  | 
      209  | 
      10  | 
    
M4  | 
      Izdelava električnih in komunikacijskih inštalacij  | 
      Obvezno  | 
      136  | 
      6  | 
    
M5  | 
      Programiranje naprav  | 
      Obvezno  | 
      160  | 
      8  | 
    
M6  | 
      Vzdrževanje in postavitev podatkovnih baz  | 
      Obvezno  | 
      160  | 
      8  | 
    
M7  | 
      Napredno vzdrževanje strojne opreme  | 
      Izbirno  | 
      170  | 
      9  | 
    
M8  | 
      Napredno vzdrževanje programske opreme  | 
      Izbirno  | 
      170  | 
      9  | 
    
Skupaj B  | 
      
  | 
      1073  | 
      52  | 
    |
Od    tega minimalno za praktično izobraževanje:  | 
    ||||
  | 
      Praktični pouk  | 
      
  | 
      655  | 
      30  | 
    
Č – Praktično usposabljanje z delom  | 
    ||||
  | 
      Praktično usposabljanje z delom  | 
      
  | 
      912  | 
      36  | 
    
D – Druge oblike vzgojno-izobraževalnega dela  | 
    ||||
  | 
      Aktivno državljanstvo  | 
      
  | 
      30  | 
      2  | 
    
  | 
      Interesne dejavnosti  | 
      
  | 
      130  | 
      6  | 
    
Skupaj D  | 
      
  | 
      160  | 
      8  | 
    |
E – Odprti del kurikuluma  | 
    ||||
  | 
      Odprti kurikulum  | 
      
  | 
      582  | 
      28  | 
    
Skupaj pouka (A+B+E)  | 
      
  | 
      2706  | 
      134  | 
    |
Skupaj praktično izobraževanje (C+Č)  | 
      
  | 
      1567  | 
      66  | 
    |
Skupaj izobraževanje v šoli (A+B+D+E)  | 
      
  | 
      2866  | 
      142  | 
    |
Skupaj (A+B+Č+D+E)  | 
      
  | 
      3778  | 
      178  | 
    |
Zaključni izpit (izdelek oziroma storitev in zagovor)  | 
      
  | 
      
  | 
      2  | 
    |
Skupaj kreditnih točk  | 
      
  | 
      
  | 
      180  | 
    |
  | 
    ||||
Število tednov izobraževanja v šoli  | 
      
  | 
      117  | 
      
  | 
    |
Število tednov praktičnega usposabljanja z delom  | 
      
  | 
      24  | 
      
  | 
    |
Število tednov drugih oblik vzgojno-izobraževalnega dela  | 
      
  | 
      7  | 
      
  | 
    |
Skupno število tednov izobraževanja  | 
      
  | 
      148  | 
      
  | 
    |
Pojasnila k predmetniku:
    Cilji  in vsebine družboslovja, naravoslovja in umetnosti se deloma lahko  izvajajo v strokovnih modulih v različnih oblikah pouka. Načine, oblike in  obseg povezovanja določi šola v izvedbenem kurikulu.
    Izbirni  strokovni moduli: šola ali dijak izbere en strokovni modul: M7 ali M8.
    Z  individualno učno pogodbo se obseg praktičnega pouka lahko zmanjša in nadomesti  s praktičnim usposabljanjem z delom, ki se lahko poveča na največ 53 tednov. 
Dejavnosti: 
    Gibalna oviranost kot posledica nepravilnega delovanja živčno mišičnega sistema  ovira dijaka  v procesu učenja. Gibalno ovirani dijaki zato potrebujejo  dejavnosti, ki v smislu rehabilitacije zmanjšujejo ovire same, razvijejo nove  veščine in spretnosti psihofizičnega funkcioniranja, gibanja ter  komuniciranja  preko kompenzacije ter pomagajo dijaku pri razvoju  učinkovite  organizacije in načinov učenja.
    Dijaki z ovirami pri gibanju imajo pogosto še druge motnje, kot na primer  motnje vida, sluha, govora. Zaradi ovir in težav v gibanju morajo razviti  kompenzacijske mehanizme ter se naučiti uporabljati različne pripomočke in  razviti  prilagojene načine učenja.
    Dejavnosti za doseganje optimalnega razvoja so predpogoj za učinkovito učenje.
Navodila  za izvajanje:
    Dejavnosti za doseganje optimalnega razvoja se izvajajo tako, da se upoštevajo  individualne značilnosti posameznega  dijaka, njegovi potenciali ter druge  psihične in fizične značilnosti. Izvajajo se pol ure na teden izven učnih ur v  času pred ali po pouku oziroma v času, ko ni pouka.
    Dejavnosti za optimalni razvoj vsebujejo aktivnosti za premagovanje  primanjkljajev, ovir oziroma motenj ter pomoč pri učenju. Izvajajo jih   usposobljeni specializirani  učitelji.
Izobraževalni program se izvaja v šoli in pri  delodajalcih.
    Praktično usposabljanje z delom se izvaja pri delodajalcih ali medpodjetniških  izobraževalnih centrih.
Oznaka  | 
      Splošnoizobraževalni predmeti in strokovni moduli  | 
      Izvajalec  | 
      Znanje izvajalcev s področja  | 
    
P1  | 
      Slovenščina  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja slovenščine  | 
    
P2  | 
      Matematika  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja matematike  | 
    
P3  | 
      Tuji jezik  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja ustreznega tujega jezika  | 
    
P4  | 
      Umetnost  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja glasbe, likovne umetnosti ali umetnostne zgodovine  | 
    
P5  | 
      Družboslovje  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja zgodovine, geografije ali sociologije  | 
    
P6  | 
      Naravoslovje  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja biologije, kemije ali fizike  | 
    
  | 
      laborant  | 
      srednješolskega izobraževanja s 315 urami biologije, kemije, fizike ali drugih predmetov s kemijskega ali biološkega ali fizikalnega področja  | 
    |
P7  | 
      Športna vzgoja  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja športne vzgoje  | 
    
M1  | 
      Informatika s tehniškim komuniciranjem  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja računalništva, elektrotehnike ali mehatronike  | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      višješolskega izobraževanja računalništva, elektrotehnike ali mehatronike  | 
    ||
M2  | 
      Upravljanje z uporabniško programsko opremo  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja računalništva, elektrotehnike ali mehatronike  | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      višješolskega izobraževanja računalništva, informatike, elektrotehnike ali mehatronike  | 
    ||
M3  | 
      Vzdrževanje informacijske opreme  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja računalništva ali elektrotehnike  | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      višješolskega izobraževanja računalništva, informatike, elektrotehnike ali mehatronike  | 
    ||
M4  | 
      Izdelava električnih in komunikacijskih inštalacij  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja    elektrotehnike (vsebinski sklop Električne inštalacije)   | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      višješolskega izobraževanja    elektrotehnike (vsebinski sklop Električne inštalacije)   | 
    ||
laborant  | 
      srednješolskega izobraževanja elektrotehnike ali računalništva  | 
    ||
M5 
  | 
      Programiranje naprav  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja računalništva  | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      višješolskega izobraževanja računalništva ali informatike  | 
    ||
M6  | 
      Vzdrževanje in postavitev podatkovnih baz  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja računalništva  | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      višješolskega izobraževanja računalništva ali informatike  | 
    ||
M7  | 
      Napredno vzdrževanje strojne opreme  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja računalništva  | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      višješolskega izobraževanja računalništva ali informatike  | 
    ||
M8  | 
      Napredno vzdrževanje programske opreme  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja računalništva  | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      višješolskega izobraževanja računalništva ali informatike  |