| Oznaka | Programske enote | Obvezno / izbirno | Skupno št. ur | Št. kreditnih točk | 
| A – Splošnoizobraževalni predmeti | ||||
| P1 | Slovenščina | obvezno | 487 | 24 | 
| P2 | Matematika | obvezno | 383 | 19 | 
| P3 | Tuji jezik | obvezno | 417 | 20 | 
| P4 | Umetnost | obvezno | 68 | 3 | 
| P5 | Zgodovina | obvezno | 102 | 5 | 
| P6 | Geografija | obvezno | 68 | 3 | 
| P7 | Sociologija | izbirno | 68 | 3 | 
| P8 | Psihologija | izbirno | 68 | 3 | 
| P9 | Fizika | obvezno | 140 | 6 | 
| P10 | Kemija | obvezno | 70 | 3 | 
| P11 | Športna vzgoja | obvezno | 340 | 14 | 
| Skupaj A | 
 | 2143 | 100 | |
| B – Strokovni moduli | ||||
| M1 | Informatika s tehniškim komuniciranjem | obvezno | 136 | 6 | 
| M2 | Uporaba IKT pri poslovanju | obvezno | 136 | 6 | 
| M3 | Upravljanje s programirljivimi napravami | obvezno | 170 | 8 | 
| M4 | Izdelava osnovnih vezij | obvezno | 204 | 10 | 
| M5 | Načrtovanje in priklopi električnih naprav | obvezno | 204 | 10 | 
| M6 | Izdelava električnih in komunikacijskih inštalacij | obvezno | 136 | 6 | 
| M7 | Načrtovanje električnih inštalacij | izbirno | 156 | 8 | 
| M8 | Pogonska tehnika | izbirno | 156 | 8 | 
| M9 | Uporaba regulacij | izbirno | 156 | 8 | 
| M10 | Delovanje elektroenergetskih sistemov | izbirno | 156 | 8 | 
| M11 | Proizvodnja in prenos električne energije | izbirno | 156 | 8 | 
| M12 | Upravljanje distribucijskih omrežij | izbirno | 156 | 8 | 
| M13 | Uporaba mikroprocesorskih naprav | izbirno | 156 | 8 | 
| M14 | Prenos in zapis informacij | izbirno | 156 | 8 | 
| M15 | Vzdrževanje računalniške opreme | izbirno | 156 | 8 | 
| M16 | Načrtovanje avtomatiziranih postrojev | izbirno | 156 | 8 | 
| M17 | Oprema za multimedijsko tehniko | izbirno | 156 | 8 | 
| M18 | AV komunikacije | izbirno | 156 | 8 | 
| M19 | Pridobivanje in pretvarjanje električne energije | izbirno | 156 | 8 | 
| M20 | Zajemanje in obdelava procesnih veličin | izbirno | 156 | 8 | 
| M21 | Spletne aplikacije v multimedijski tehniki | izbirno | 156 | 8 | 
| M22 | Računalniško oblikovanje | izbirno | 156 | 8 | 
| Skupaj B | 
 | 1766 | 86 | |
|  Od tega:  | ||||
| 
 | Praktični pouk | 
 | 640 | 30 | 
| Č – Praktično izobraževanje pri delodajalcu | ||||
| 
 | Praktično usposabljanje z delom | 
 | 152 | 7 | 
| D – Interesne dejavnosti | ||||
| 
 | Interesne dejavnosti | 
 | 352 | 14 | 
| E – Odprti kurikulum | ||||
| Odprti kurikulum | 
 | 614 | 29 | |
| 
 | ||||
| Skupaj pouka (A+B+E) | 
 | 4523 | 215 | |
| Skupaj praktičnega izobraževanja (C+Č) | 
 | 640 | 37 | |
| Skupaj izobraževanja v šoli (A+B+D+E) | 
 | 4875 | 229 | |
| Skupaj (A+B+Č+D+E) | 
 | 5027 | 236 | |
| Poklicna matura (izdelek oziroma storitev in zagovor) | 
 | 
 | 4 | |
| Skupaj kreditnih točk | 
 | 
 | 240 | |
| 
 | ||||
| Število tednov izobraževanja v šoli | 
 | 136 | 
 | |
| Število tednov praktičnega izobraževanja v podjetju | 
 | 4 | 
 | |
| Število tednov interesnih dejavnosti | 
 | 11 | 
 | |
| Skupno število tednov izobraževanja | 
 | 151 | 
 | |
Pojasnilo k predmetniku:
Izbirni predmeti: Šola ali dijak lahko izbere sociologijo ali psihologijo.
  Izbirni moduli:
  Šola ali dijak lahko izbere pet strokovnih modulov: 
    Izobraževalni program se izvaja v šoli in pri delodajalcih.
  Praktično usposabljanje z delom se izvaja pri delodajalcih ali medpodjetniških izobraževalnih centrih.
| Oznaka | Splošnoizobraževalni predmeti in strokovni moduli | Izvajalec | Znanje | 
| P1 | Slovenščina | učitelj | visokošolska izobrazba iz slovenščine | 
| P2 | Matematika | učitelj | visokošolska izobrazba iz matematike | 
| P3 | Tuji jezik | učitelj | visokošolska izobrazba iz ustreznega tujega jezika | 
| P4 | Umetnost | učitelj | visokošolska izobrazba iz glasbe, likovne umetnosti ali umetnostne zgodovine | 
| P5 | Zgodovina | učitelj | visokošolska izobrazba iz zgodovine | 
| P6 | Geografija | učitelj | visokošolska izobrazba iz geografije | 
| P7 | Sociologija | učitelj | visokošolska izobrazba iz sociologije | 
| P8 | Psihologija | učitelj | visokošolska izobrazba iz psihologije | 
| P9  | Fizika | učitelj | visokošolska izobrazba iz fizike | 
| laborant | srednješolska izobrazba s 315 urami fizike ali drugih predmetov s fizikalnega predmetnega po dročja | ||
| P10  | Kemija | učitelj | visokošolska izobrazba iz kemije | 
| laborant | srednješolska izobrazba s 315 urami kemije ali drugih predmetov s kemijskega predmetnega po dročja | ||
| P11 | Športna vzgoja | učitelj | visokošolska izobrazba iz športne vzgoje | 
| M1 | Informatika s tehniškim komuniciranjem | učitelj | znanja s področja računalništva, elektrotehnike ali mehatronike | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s področja računalništva, elektrotehnike ali mehatronike na najmanj višješolski ravni | ||
| M2 | Uporaba IKT pri poslovanju | učitelj | znanja s področja računalništva, elektrotehnike, mehatronike, organizacije dela ali ekonomije | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s področja računalništva, elektrotehnike, mehatronike, organizacije dela ali ekonomije na najmanj višješolski ravni | ||
| M3 | Upravljanje s programirljivimi napravami | učitelj | znanja s področja računalništva (vsebinski sklop Osnove programiranja); znanja s področja elektrotehnike (vsebinski sklop Programirljive naprave) | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s    področja računalništva (vsebinski sklop Osnove programiranja) na najmanj    višješolski ravni;  | ||
| M4 | Izdelava osnovnih vezij | učitelj | znanja s področja elektrotehnike | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s področja elektrotehnike na najmanj višješolski ravni | ||
| laborant | znanja s področja iz elektrotehnike | ||
| M5 | Načrtovanje in priklopi električnih naprav | učitelj | znanja s področja iz elektrotehnike | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s področja elektrotehnike na najmanj višješolski ravni | ||
| laborant | znanja s področja elektrotehnike | ||
| M6 | Izdelava električnih in komunikacijskih inštalacij | učitelj | znanja s    področja elektrotehnike (vsebinski sklop Izdelava električnih inštalacij)  | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s    področja elektrotehnike (vsebinski sklop Izdelava električnih inštalacij) na    najmanj višješolski ravni; | ||
| laborant | znanja s področja elektrotehnike ali računalništva | ||
| M7 | Načrtovanje električnih inštalacij | učitelj | znanja s področja elektrotehnike energetike | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s področja elektrotehnike energetike na najmanj višješolski ravni | ||
| laborant | znanja s področja elektrotehnike | ||
| M8 | Pogonska tehnika | učitelj | znanja s področja elektrotehnike energetike | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s področja elektrotehnike energetike na najmanj višješolski ravni | ||
| laborant | znanja s področja elektrotehnike | ||
| M9 | Uporaba regulacij | učitelj | znanja s področja elektrotehnike | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s področja elektrotehnike na najmanj višješolski ravni | ||
| laborant | znanja s področja elektrotehnike | ||
| M10 | Delovanje elektroenergetskih sistemov | učitelj | znanja s področja elektrotehnike energetike | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s področja elektrotehnike energetike na najmanj višješolski ravni | ||
| M11 | Proizvodnja in prenos električne energije | učitelj | znanja s področja elektrotehnike energetike | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s področja elektrotehnike energetike na najmanj višješolski ravni | ||
| M12 | Upravljanje distribucijskih omrežij | učitelj | znanja s področja elektrotehnike energetike | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s področja elektrotehnike energetike na najmanj višješolski ravni | ||
| M13 | Uporaba mikroprocesorskih naprav | učitelj | znanja s področja elektrotehnike elektronike ali iz računalništva | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s področja elektrotehnike elektronike ali informatike na najmanj višješolski ravni | ||
| laborant | znanja s področja elektrotehnike ali računalništva | ||
| M14 | Prenos in zapis informacij | učitelj | znanja s področja elektrotehnike elektronike | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s področja elektrotehnike elektronike na najmanj višješolski ravni | ||
| laborant | znanja s področja elektrotehnike | ||
| M15 | Vzdrževanje računalniške opreme | učitelj | znanja s področja računalništva | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s področja računalništva na najmanj višješolski ravni | ||
| laborant | znanja s področja računalništva | ||
| M16 | Načrtovanje avtomatiziranih postrojev | učitelj | znanja s področja elektrotehnike, mehatronike ali strojništva | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s področja elektrotehnike, mehatronike ali strojništva na najmanj višješolski ravni | ||
| laborant | znanja s področja elektrotehnike | ||
| M17 | Oprema za multimedijsko tehniko | učitelj | znanja s področja elektrotehnike, računalništva, informatike ali glasbene umetnosti | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s področja elektrotehnike, računalništva, informatike ali glasbene umetnosti na najmanj višješolski ravni | ||
| laborant | znanja s področja elektrotehnike | ||
| M18 | AV komunikacije | učitelj | znanja s področja elektrotehnike, računalništva ali glasbene umetnosti | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s področja elektrotehnike, računalništva ali glasbene umetnosti na najmanj višješolski ravni | ||
| laborant | znanja s področja elektrotehnike | ||
| M19 | Pridobivanje in pretvarjanje električne energije | učitelj | znanja s področja elektrotehnike | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s področja elektrotehnike na najmanj višješolski ravni | ||
| laborant | znanja s področja elektrotehnike | ||
| M20 | Zajemanje in obdelava procesnih veličin | učitelj | znanja s področja elektrotehnike elektronike | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s področja elektrotehnike elektronike na najmanj višješolski ravni | ||
| laborant | znanja s področja elektrotehnike | ||
| M21 | Spletne aplikacije v multimedijski tehniki | učitelj | znanja s področja računalništva | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s področja računalništva na najmanj višješolski ravni | ||
| M22 | Računalniško oblikovanje | učitelj | znanja s področja računalništva, informatike ali likovne umetnosti | 
| učitelj praktičnega pouka | znanja s področja računalništva, informatike ali likovne umetnosti na najmanj višješolski ravni |