A. SPLOŠNI DEL
  1. IZOBRAŽEVALNI PROGRAM
  1.1 Ime izobraževalnega programa: TEHNIK ELEKTRONSKIH KOMUNIKACIJ SSI - 2020
    1.2 Naziv poklicne izobrazbe: tehnik elektronskih komunikacij/tehnica elektronskih komunikacij
  2. CILJI  IZOBRAŽEVALNEGA PROGRAMA 
  Poleg splošnih ciljev vzgoje in izobraževanja  izobraževalni program omogoča dijakom in dijakinjam (v nadaljevanju: dijakom),  da:
  
    - pridobijo splošna in       temeljna znanja za razumevanje zakonitosti v naravi in družbi,
- pridobijo sposobnost       uporabe strokovnega znanja pri reševanju realnih praktičnih problemov v       stroki,
- obvladajo matematično       reševanje tehničnih problemov s svojega strokovnega področja ter znajo       izdelati analitične in grafične prikaze,
- obvladajo strokovno       terminologijo,
- se usposobijo       uporabljati strokovno literaturo, tehnično in tehnološko dokumentacijo,       tehnične predpise in standarde,
- obvladajo znanja       tehničnega dokumentiranja,
- spoznajo materiale in       elemente s področja elektrotehnike, pravilno in varno rabo orodij, strojev       in naprav,
- spoznajo osnovne       elemente programske opreme, pravila za pisanje programov in osnovna znanja       o sintaksi in semantiki pri pisanju programov,
- razvijejo sposobnost       razumevanja in ustvarjanje abstraktnih predstav o težje zaznavnih pojavih,
- spoznajo področje       elektrotehniške in računalniške stroke ter utrdijo temeljna strokovna       znanja za povezovanje teorije in prakse,
- osvojijo       strokovno-teoretična in praktična znanja in veščine, ki so pomembna za       kakovostno izvedbo kompleksnih nalog,
- obvladajo poklicno specifične       metode reševanja nalog, problemov ter strokovnega odločanja,
- spoznajo instrumente       in merilne metode za merjenje električnih in drugih fizikalnih veličin, za       analizo elementov in sistemov na področju elektronskih komunikacij ter       razvijejo spretnosti in pridobijo izkušnje,
- v odvisnosti od       izbranega izhoda pridobijo znanja, ki ustrezajo izbranim izhodom za       področje elektronskih komunikacij,
- usposobijo se za       načrtovanje enostavnejših sistemov v elektronskih komunikacijah in       izdelavo projektnih nalog,
- spoznajo delovanje in       vzdrževanje sistemov elektronskih komunikacij in področje uporabe,
- poznajo elemente       programirljivih naprav in znajo rešiti manj kompleksne primere z elementi       programirljivih naprav,
- spoznajo gradnike       elektronskih komunikacij,
- spoznajo standarde,       tehniške predpise in regulativo s področja elektronskih komunikacij in       varstva pri delu,
- razvijejo zavest in       pozitiven odnos do ukrepov za zmanjševanje onesnaževanja in varstvo       okolja, racionalno rabo energije in materialov,
- osvojijo sposobnosti       podjetniškega razmišljanja, kritične presoje, odgovornega in socialnega       ravnanja v delovnem okolju,
- upoštevajo in izvajajo       načela in predpise za zagotavljanje varstva in zdravja pri delu, varstva       okolja, požarne varnosti in racionalne rabe energije, materiala in časa       ter ukrepe za preprečevanje delovnih nezgod,
- poznajo pomen in cilje       razvoja osebne organizacijske kulture na delovnem mestu in v delovnem       okolju,
- znajo uspešno       organizirati delo na svojem delovnem področju z upoštevanjem       ekonomičnosti, zagotavljanja kakovosti, časovnih normativov, terminskega       načrtovanja odvijanja naročil ipd.
- obvladajo znanja za       učinkovito in uspešno uporabo sodobne informacijsko-komunikacijske       tehnologije z namenom učinkovitega in uspešnega iskanja, vrednotenja,       hranjenja, obdelave in uporabe informacij,
- obvladajo specifično       strokovno in poslovno slovenščino in vsaj en tuj jezik (nemščina,       angleščina ),
- obvladajo splošne       komunikacijske veščine (besedno in nebesedno) - pisno in ustno poslovno       komuniciranje, telefonsko komuniciranje, tehnike pogajanj ipd.,
- obvladajo vodenje       poslovno podjetniške oz. delovne dokumentacije (kalkulacija, delovni       nalog, obračun, reklamacija, nabava, skladiščenje, prodaja, razne       evidence, zapisnik o poškodbi ipd.),
- poznajo osnove       finančnega poslovanja, računovodstva in knjigovodstva ter zakonodaje, ki       ureja vprašanja strokovnega in poklicnega izobraževanja, delovno pravnih       razmerij, pokojninsko invalidskega ter socialnega zavarovanja itn.,
- so naravnani v       vseživljenjsko učenje, se spopolnjujejo ter skrbijo za svoj osebnostni       razvoj za uspešno sodelovanje v družbi in
- so sposobni       sodelovanja v skupini in projektnih nalogah (kooperativnost, poštenost),       reševati konflikte ter organizirati in voditi projektno in timsko delo.
3. TRAJANJE IZOBRAŽEVANJA
  3.1. Trajanje  izobraževanja v letih:
    Izobraževanje traja  štiri leta.
  3.2. Ovrednotenje programa s kreditnimi  točkami (KT):
    Izobraževalni  program je ovrednoten s 240 kreditnimi točkami (KT). 
  4. VPISNI  POGOJI 
  V izobraževalni program se lahko vpiše, kdor je uspešno  končal:
  
    - osnovnošolsko izobraževanje ali 
- nižje poklicno izobraževanje ali enakovredno izobraževanje po  prejšnjih predpisih. 
5.  OBVEZNI NAČINI OCENJEVANJA ZNANJA 
  
    
      | Oznaka predmeta/modula
 | Splošnoizobraževalni predmeti in    strokovni moduli  | Ustni odgovori | Pisni izdelki | Izdelek oziromastoritev in zagovor
 | Drugo | 
    
      | P1 | Slovenščina | x | x |   |   | 
    
      | P2 | Tuji jezik | x | x |   |   | 
    
      | P3 | Matematika | x | x |   |   | 
    
      | P4 | Umetnost |   |   | x |   | 
    
      | P5 | Zgodovina | x |   |   |   | 
    
      | P6 | Geografija | x |   |   |   | 
    
      | P7 | Psihologija  | x |   |   |   | 
    
      | P8 | Sociologija | x |   |   |   | 
    
      | P9 | Fizika  | x |   |   |   | 
    
      | P10 | Kemija  | x |   |   |   | 
    
      | P11 | Športna vzgoja  |   |   |   | praktične naloge | 
    
      | M1 | Informatika s    tehniškim komuniciranjem |   |   |  x |   | 
    
      | M2 | Elektrotehnika 1 |   | x | x |   | 
    
      | M3 | Elektrotehnika 2 |   | x | x |   | 
    
      | M4 | Programiranje |   |   | x |   | 
    
      | M5 | Brezžične    komunikacije |   | x | x |   | 
    
      | M6 | Prenosni sistemi |   | x | x |   | 
    
      | M7 | Meritve v    telekomunikacijah |   |   | x |   | 
    
      | M8 | Inštalacije |   |   | x |   | 
    
      | M9 | Komunikacijska    omrežja |   | x | x |   | 
    
      | M10 | Telekomunikacijske    storitve |   |   | x |   | 
    
      | M11 | Stroka in podjetništvo |   |   | x |   | 
  
  6.  POGOJI ZA NAPREDOVANJE IN DOKONČANJE IZOBRAŽEVANJA 
  6.1 Pogoji za napredovanje 
  V višji letnik lahko  napreduje dijak, ki je ob koncu šolskega leta pozitivno ocenjen iz vseh  splošnoizobraževalnih predmetov in strokovnih modulov letnika izvedbenega  kurikula šole ter je opravil vse obveznosti drugih oblik  vzgojno-izobraževalnega dela (aktivno državljanstvo in interesne dejavnosti) in  praktičnega usposabljanja z delom. 
  6.2 Pogoji za dokončanje
  Za dokončanje izobraževanja in pridobitev izobrazbe mora dijak uspešno  opraviti s pozitivnimi ocenami:
  
    - splošnoizobraževalne       predmete,
- obvezne strokovne module,
- odprti del kurikula.
Poleg tega mora opraviti: 
  
    - druge       oblike vzgojno-izobraževalnega dela (aktivno državljanstvo in interesne       dejavnosti),
- obveznosti       pri praktičnem usposabljanju z delom,
- poklicno       maturo.
Poklicna matura obsega:
  Obvezni del: 
  
    - pisni in ustni izpit       iz slovenščine,
- pisni in ustni izpit       iz elektronskih komunikacij.
Izbirni del: 
  
    - pisni in ustni izpit       iz tujega jezika ali matematike,
- izdelek oziroma       storitev in zagovor.
7. NACIONALNE POKLICNE KVALIFIKACIJE
   -