1.1. Ime izobraževalnega programa: POMOČNIK  V TEHNOLOŠKIH PROCESIH (GLU, GJM)
Prilagojen izobraževalni program  z enakovrednim izobrazbenim standardom, prilagojen za   gluhe in naglušne ter dijake z govorno-jezikovno  motnjo.
1.2. Naziv poklicne/strokovne izobrazbe: pomočnik v tehnoloških procesih/pomočnica v tehnoloških procesih
Poleg splošnih ciljev vzgoje in izobraževanja izobraževalni program omogoča dijakom in dijakinjam (v nadaljevanju: dijakom), da:
Dijak bo ob zaključku izobraževanja:
3.1. Trajanje izobraževanja v letih: 3 leta
3.2. Ovrednotenje programa s kreditnimi točkami (KT): 120 KT
Obrazložitev podaljšanja časa  izobraževanja:
    Gluhi in naglušni dijaki  oziroma  dijaki z govorno jezikovnimi  motnjami potrebujejo zaradi težav v komunikaciji  več časa za sprejemanje informacij, predelavo  informacij, razumevanje in utrjevanje.  V  učenje morajo vložiti intenzivno pozornost, veliko naporov in več časa kot  drugi.  Zato je potrebno podaljšati čas  za vse faze učenja od pridobivanja, razumevanja utrjevanja ter preverjanja in  ocenjevanja znanja. 
    Ker gluhi in naglušni dijaki ne  slišijo oziroma slišijo pomanjkljivo, imajo pri prepoznavanju, razumevanju,  obdelavi in uporabi informacij, pri nastajanju predstav, razvoj govora in  mišljenja izrazite težave. Ker  ne  slišijo oziroma slišijo pomanjkljivo, morajo slušno zaznavanje nadomeščati po  drugih poteh, zlasti  vidni poti. Pri  učenju je potrebno veliko opisovanja, več pisanja, veliko nazornega materiala. 
Dijaki z govorno-jezikovnimi  motnjami  imajo težave pri govornem  izražanju oziroma razumevanju govora. Za uporabo besednjaka oziroma za  razumevanje povedanega potrebujejo različne   prilagoditve, material za ponazarjanje ter prilagojene metode dela. To  pa v procesu učenja zahteva več časa.
V izobraževalni program se lahko vpiše, kdor je:
Oznaka predmeta/  | 
      Splošnoizobraževalni predmeti in strokovni moduli  | 
      Ustni odgovori  | 
      Pisni izdelki  | 
      Izdelek oziroma storitev in zagovor  | 
      Drugo  | 
  
P1  | 
      Slovenščina  | 
      x  | 
      x  | 
      
  | 
      
  | 
  
P2  | 
      Matematika  | 
      x  | 
      x  | 
      
  | 
      
  | 
  
P3  | 
      Družboslovje in naravoslovje  | 
      x  | 
      x  | 
      
  | 
      
  | 
  
P4  | 
      Športna vzgoja  | 
      
  | 
      
  | 
      
  | 
      prilagojeno ocenjevanje  | 
  
M1  | 
      Tehniško sporazumevanje  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
  
M2  | 
      Rokovanje s stroji in napravami  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
  
M3  | 
      Vzdrževanje strojev in naprav  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
  
M4  | 
      Upravljanje strojev in naprav  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
  
M5  | 
      Preoblikovanje materialov  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
  
M6  | 
      Litje materialov  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
  
M7  | 
      Izdelava in vzdrževanje električnih inštalacij  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
  
M8  | 
      Mehatronski sklopi  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
  
Ocenjevanje znanja dijakov se prilagodi individualno glede na posameznega dijaka (bodisi pisno bodisi ustno oziroma v slovenskem znakovnem jeziku), kar je posebej opredeljeno v individualiziranem programu.
V višji letnik lahko napredujejo dijaki, ki so ob koncu šolskega leta pozitivno ocenjeni iz vseh splošnoizobraževalnih predmetov in strokovnih modulov letnika izvedbenega kurikula šole, opravili vse obveznosti sprejetih vsebin interesnih dejavnosti in vse obveznosti praktičnega usposabljanja z delom.
Za dokončanje izobraževanja in pridobitev izobrazbe mora dijak uspešno opraviti s pozitivnimi ocenami:
Poleg tega mora opraviti
Zaključni izpit obsega:
Izobraževalni program ne omogoča pridobitve nacionalnih poklicnih kvalifikacij.