A. SPLOŠNI DEL
1. IZOBRAŽEVALNI  PROGRAM 
1.1. Ime  izobraževalnega programa: ELEKTROTEHNIK  (GIB) - PTI - 2020
  Prilagojen  izobraževalni program z enakovrednim izobrazbenim standardom, prilagojen za  gibalno ovirane dijake.
1.2 Naziv poklicne izobrazbe: elektrotehnik/elektrotehnica
2. CILJI IZOBRAŽEVALNEGA PROGRAMA 
Poleg splošnih ciljev vzgoje in izobraževanja  izobraževalni program omogoča dijakom in dijakinjam (v nadaljevanju: dijakom),  da:
  - pridobijo splošna in temeljna       znanja za razumevanje zakonitosti v naravi in družbi,
 
  - pridobijo sposobnost       uporabe strokovnega znanja pri reševanju realnih praktičnih problemov v       stroki,
 
  - obvladajo matematično       reševanje tehničnih problemov s svojega strokovnega področja ter znajo       izdelati analitične in grafične prikaze,
 
  - obvladajo strokovno       terminologijo,
 
  - se usposobijo       uporabljati strokovno literaturo, tehnično in tehnološko dokumentacijo,       tehnične predpise in standarde,
 
  - obvladajo znanja       tehniškega dokumentiranja,
 
  - spoznajo materiale in       elemente s področja elektrotehnike, pravilno in varno rabo orodij, strojev       in naprav,
 
  - spoznajo osnovne       elemente programske opreme, pravila za pisanje programov in osnovna znanja       o sintaksi in semantiki pri pisanju programov,
 
  - razvijejo sposobnost       razumevanja in ustvarjanje abstraktnih predstav o težje zaznavnih pojavih,
 
  - spoznajo področje       elektrotehniške in računalniške stroke ter utrdijo temeljna strokovna       znanja za povezovanje teorije in prakse,
 
  - osvojijo       strokovno-teoretična in praktična znanja in veščine, ki so pomembna za       kakovostno izvedbo kompleksnih nalog,
 
  - obvladajo poklicno       specifične metode reševanja nalog, problemov ter strokovnega odločanja,
 
  - spoznajo instrumente       in merilne metode za merjenje električnih in drugih fizikalnih veličin, za       analizo elementov in sistemov na področju elektrotehnike ter razvijejo       spretnosti in pridobijo izkušnje,
 
  - pridobijo osnovna       znanja s področja elektrotehnike in se specializirajo za eno izmed       področij, ki ustreza naročilom poklicnih standardov: elektroenergetike ali       avtomatike/ elektronike ,
 
  - usposobijo se za       načrtovanje enostavnejših električnih sistemov in izdelavo projektnih       nalog,
 
  - spoznajo delovanje in       vzdrževanje električnih sistemov in področje uporabe,
 
  - poznajo elemente       programirljivih naprav in znajo rešiti manj kompleksne primere z elementi       programirljivih naprav,
 
  - spoznajo elektronske       komponente v sistemih aplikacij za regulacije, krmiljenje in nadzor,
 
  - spoznajo standarde,       tehniške predpise in regulativo s področja elektrotehnike in varstva pri       delu,
 
  - razvijejo zavest in       pozitiven odnos do ukrepov za zmanjševanje onesnaževanja in varstvo       okolja, racionalno rabo energije in materialov,
 
  - osvojijo sposobnost       podjetniškega razmišljanja, kritične presoje, odgovornega in socialnega       ravnanja v delovnem okolju,
 
  - upoštevajo in izvajajo       načela in predpise za zagotavljanje varstva in zdravja pri delu, varstva       okolja, požarne varnosti in racionalne rabe energije, materiala in časa       ter ukrepe za preprečevanje delovnih nezgod,
 
  - poznajo pomen in cilje       razvoja osebne organizacijske kulture na delovnem mestu in v delovnem       okolju,
 
  - znajo uspešno       organizirati delo na svojem delovnem področju z upoštevanjem       ekonomičnosti, zagotavljanja kakovosti, časovnih normativov, terminskega       načrtovanja odvijanja naročil ipd.,
 
  - znajo učinkovito in       uspešno uporabljati sodobno informacijsko-komunikacijsko tehnologijo z       namenom učinkovitega in uspešnega iskanja, vrednotenja, hranjenja,       obdelave in uporabe informacij,
 
  - obvladajo specifično       strokovno in poslovno slovenščino in vsaj en tuj jezik (nemščina, angleščina       ipd.),
 
  - obvladajo splošne       komunikacijske veščine (besedno in nebesedno) - pisno in ustno poslovno       komuniciranje, telefonsko komuniciranje, tehnike pogajanj ipd.,
 
  - obvladajo vodenje       poslovno podjetniške oz. delovne dokumentacije (kalkulacija, delovni nalog,       obračun, reklamacija, nabava, skladiščenje, prodaja, razne evidence,       zapisnik o poškodbi ipd.),
 
  - poznajo osnove       finančnega poslovanja, računovodstva in knjigovodstva ter zakonodaje, ki       ureja vprašanja strokovnega in poklicnega izobraževanja, delovno pravnih       razmerij, pokojninsko invalidskega ter socialnega zavarovanja itn.,
 
  - so naravnani v       vseživljenjsko učenje, se spopolnjujejo ter skrbijo za svoj osebnostni       razvoj za uspešno sodelovanje v družbi,
 
  - so sposobni sodelovati       v skupini in projektnih nalogah (kooperativnost, poštenost), reševati       konflikte ter organizirati in voditi projektno in timsko delo.
 
3. TRAJANJE IZOBRAŽEVANJA 
3.1. Trajanje  izobraževanja v letih:
  Izobraževanje traja  dve leti.
3.2. Ovrednotenje programa s kreditnimi  točkami (KT):
  Izobraževalni  program je ovrednoten s 120 kreditnimi točkami (KT).
Obrazložitev  trajanja izobraževanja:
  Trajanje izobraževanja se ne podaljšuje, ker so gibalno ovirani  dijaki,  ki se vpisujejo v ta program, predhodno že zaključili ustrezen srednješolski  program in so dovolj zreli in intelektualno sposobni, da zmorejo usvojiti  program v dveh letih.
  Glede na individualizirane programe se znotraj tega posameznemu dijaku eno  šolsko leto podaljša na dve leti in v tem primeru ne gre za ponavljanje.
4. VPISNI POGOJI 
V izobraževalni program se lahko vpiše, kdor je uspešno  končal:
  - elektrikar, elektrikar       energetik, elektrikar elektronik, mehatronik operater, strojni       ključavničar, računalnikar, avtoserviser, avtomehanik ali
 
  - pridobil drugi naziv       srednje poklicne izobrazbe in ima vsaj tri leta delovnih izkušenj na       področju elektrotehnike ali
 
  - pridobil enakovredno       izobrazbo po prejšnjih predpisih in
 
  - ima ustrezno odločbo o       usmeritvi.
 
5. OBVEZNI NAČINI OCENJEVANJA 
  
    Oznaka predmeta/ 
        modula  | 
    Splošnoizobraževalni    predmeti in strokovni moduli   | 
    Ustni odgovori  | 
    Pisni izdelki  | 
    Izdelek oziroma  
        storitev    in zagovor  | 
    Drugo  | 
  
  
    P1  | 
    Slovenščina  | 
    x  | 
    x  | 
      | 
      | 
  
  
    P2  | 
    Tuji jezik  | 
    x  | 
    x  | 
      | 
      | 
  
  
    P3  | 
    Matematika  | 
    x  | 
    x  | 
      | 
      | 
  
  
    P4  | 
    Umetnost  | 
      | 
      | 
    x  | 
      | 
  
  
    P5  | 
    Zgodovina  | 
    x  | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    P6  | 
    Geografija  | 
    x  | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    P7  | 
    Sociologija  | 
    x  | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    P8  | 
    Psihologija  | 
    x  | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    P9  | 
    Fizika   | 
    x  | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    P10  | 
    Kemija   | 
    x  | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    P11  | 
    Športna vzgoja   | 
      | 
      | 
      | 
    Prilagojeno ocenjevanje  | 
  
  
    M1  | 
    Elektrotehnika  | 
    x  | 
    x  | 
    x  | 
      | 
  
  
    M2  | 
    Programirljivi sistemi  | 
    x  | 
    x  | 
    x  | 
      | 
  
  
    M3  | 
    Elektronska vezja  | 
      | 
    x  | 
    x  | 
      | 
  
  
    M4  | 
    Električne meritve  | 
      | 
    x  | 
    x  | 
      | 
  
  
    M5  | 
    Inštalacije v elektrotehniki  | 
      | 
    x  | 
    x  | 
      | 
  
  
    M6  | 
    Načrtovanje inštalacij v elektrotehniki  | 
      | 
    x  | 
    x  | 
      | 
  
  
    M7  | 
    Elektromotorski pogoni  | 
      | 
    x  | 
    x  | 
      | 
  
  
    M8  | 
    Proizvodnja in prenos električne energije  | 
      | 
    x  | 
    x  | 
      | 
  
  
    M9  | 
    Regulacije in avtomatizirani postroji  | 
      | 
    x  | 
    x  | 
      | 
  
  
    M10  | 
    Mikroprocesorski sistemi  | 
      | 
    x  | 
    x  | 
      | 
  
  
    M11  | 
    Prenos podatkov  | 
      | 
    x  | 
    x  | 
      | 
  
6.  POGOJI ZA NAPREDOVANJE IN DOKONČANJE  IZOBRAŽEVANJA 
 6.1 Pogoji  za napredovanje
V višji letnik lahko napredujejo dijaki, ki so  ob koncu šolskega leta pozitivno ocenjeni iz vseh splošnoizobraževalnih  predmetov in strokovnih modulov letnika v skladu z izvedbenim kurikulom šole in  so opravili vse interesne dejavnosti in obveznosti praktičnega usposabljanja z  delom.
6.2 Pogoji za dokončanje
Za dokončanje izobraževanja in pridobitev izobrazbe mora  dijak pridobiti pozitivno oceno pri:
  - splošnoizobraževalnih       predmetih,
 
  - obveznih       strokovnih modulih,
 
  - izbirnih       strokovnih modulih,
 
  - odprtem       delu kurikula. 
 
Poleg tega mora opraviti: 
  - interesne       dejavnosti,
 
  - obveznosti       pri praktičnem usposabljanju z delom,
 
  - poklicno       maturo. 
 
Poklicna matura obsega:
Obvezni del:
  - pisni in ustni izpit       iz slovenščine,
 
  - pisni in ustni izpit       iz elektrotehnike.
 
Izbirni del:
  - pisni in ustni izpit       iz tujega jezika ali matematike,
 
  - izdelek oziroma       storitev in zagovor.
 
Dijaki imajo pravico  opravljati poklicno maturo pod posebnimi pogoji. 
7. NACIONALNE  POKLICNE KVALIFIKACIJE 
-