A. SPLOŠNI DEL
  1. IZOBRAŽEVALNI PROGRAM
  1.1. Ime  izobraževalnega programa: ADMINISTRATOR  (IS) - 2020
  Izobraževalni program z  italijanskim učnim jezikom prilagojen za izvajanje na narodno mešanem območju.
  1.2. Naziv poklicne izobrazbe: administrator/administratorka
2. CILJI IZOBRAŽEVALNEGA PROGRAMA 
  Poleg splošnih ciljev vzgoje in  izobraževanja izobraževalni program omogoča dijakom in dijakinjam (v  nadaljevanju: dijakom), da:
  
    - razvijajo zmožnosti in spretnosti za učinkovito       sporazumevanje s poslovnimi partnerji in sodelavci;
 
    - pridobivajo sposobnosti za kritično presojanje in       odgovorno ravnanje na svojem delovnem področju;
 
    - razvijajo sposobnosti obvladovanja praktičnih in       operativnih administrativnih in tajniških del;
 
    - pridobijo znanja o temeljnih načelih pravnih       razmerij do sodelavcev in strank;
 
    - poznajo zakonske in podzakonske predpise o varstvu       arhivskega gradiva in varstvu podatkov;
 
    - znajo smiselno, estetsko in jezikovno pravilno       oblikovati tekste po nareku ali predlogi;
 
    - obvladujejo temeljno strokovno terminologijo in       znajo uporabljati različne strokovne vire;
 
    - pridobijo sposobnost organizacije samostojnega dela       v pisarni s poznavanjem in pravilnim izpopolnjevanjem obrazcev ter       obvladovanjem pisarniške tehnologije;
 
    - obvladovanje operativnih administrativnih del s       področja delovnih razmerij in obvladovanje temeljne strokovne       terminologije
 
    - obvladovanje sodobnih načinov komuniciranja preko       elektronskih medijev in sposobnost samostojnega nastopanja v javnosti;
 
    - obvladovanje osnov statistike, knjigovodstva in       računovodstva ter povezovanje z uporabo sodobne informacijske tehnologije;
 
    - uporabljanje upravnega postopka pri delu s       strankami;
 
    - obvladovanje osnovnih programskih orodij in       pripomočkov s področja računalništva, uporaba računalnika kot samostojnega       pripomočka za delo ter obvladovanje desetprstnega slepega tipkanja;
 
    - razvijanje sposobnosti in spretnosti za       organiziranje ekonomičnega poslovanja, vodenje skupine, reševanje       problemov in motiviranje sodelavcev;
 
    - prepoznavanje temeljnih družbenih zakonitosti ter       ekonomskih pojavov in procesov v sodobni družbi ter kritično ovrednotenje       z vidika trajnostnega razvoja
 
    - obvladujejo različne informacijske tehnike in       tehnologije ter sodobna programska orodja;
 
    - razvijajo sposobnost za natančnost, doslednost,       samostojnost in odgovornost;
 
    - razvijajo ustvarjalnost, inovativnost in       pripravljenost za vseživljenjsko učenje;
 
    - razvijajo podjetniško miselnost;
 
    - poznajo pravila varnega dela in razvijajo pozitiven       odnos do zdravja;
 
    - se zavedajo pomena čistega in zdravega okolja;
 
    - pridobivajo pozitiven odnos do poklica.
 
  
  Program, prilagojen za izvajanje  na narodno mešanem območju, dodatno omogoča dijakom, da: 
  
    - razvijajo  sporazumevalno možnost v italijanskem in slovenskem  jeziku; 
 
    - razvijajo vedenja o  naravni in kulturnozgodovinski dediščini slovenskega naroda in italijanske  narodne skupnosti ter njenega matičnega naroda;
 
    - razvijajo zavest o  državni pripadnosti; 
 
    - razvijajo zavest o  narodni identiteti ter razvijajo lastno kulturno tradicijo; 
 
    - se vzgajajo za  spoštovanje in razumevanje narodne in kulturne drugačnosti ter za sodelovanje  med pripadniki slovenskega naroda in pripadniki italijanske narodne skupnosti; 
 
    - se seznanjajo s  položajem narodnih skupnosti v sosednjih državah ter vzpostavljajo vezi s  pripadniki in ustanovami teh skupnosti. 
 
  
3. TRAJANJE IZOBRAŽEVANJA
  3.1. Trajanje izobraževanja v letih:
  Izobraževalni  program traja 3 leta.
  3.2. Ovrednotenje programa s kreditnimi točkami (KT):
    Izobraževalni  program je ovrednoten s 180 kreditnimi točkami (KT).
4. VPISNI POGOJI
  V izobraževalni program se lahko vpiše, kdor je uspešno  končal: 
  
    - osnovnošolsko izobraževanje ali 
 
    - nižje poklicno izobraževanje ali enakovredno       izobraževanje po prejšnjih predpisih. 
 
  
5. OBVEZNI NAČINI OCENJEVANJA  ZNANJA
  
    Oznaka predmeta/ 
      modula  | 
    Splošnoizobraževalni    predmeti in strokovni moduli   | 
    Ustni odgovori  | 
    Pisni izdelki  | 
    Izdelek oziroma     
      storitev in zagovor  | 
    Drugo  | 
  
  
    P1  | 
    Italijanščina  | 
    x  | 
    x  | 
       | 
       | 
  
  
    P2  | 
    Slovenščina  | 
    x  | 
    x  | 
       | 
       | 
  
  
    P3  | 
    Matematika  | 
    x  | 
    x  | 
       | 
       | 
  
  
    P4  | 
    Tuji jezik  | 
    x  | 
    x  | 
       | 
       | 
  
  
    P5  | 
    Umetnost  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    P6  | 
    Družboslovje  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P7  | 
    Naravoslovje  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P8  | 
    Športna vzgoja  | 
       | 
       | 
       | 
    praktične naloge  | 
  
  
    M1  | 
    Uporabna informacijsko komunikacijska tehnologija  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M2  | 
    Poslovanje in organizacija  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M3  | 
    Komuniciranje  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M4  | 
    Administrativno poslovanje  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M5  | 
    Upravni    postopek  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M6  | 
    Strojepisje  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M7  | 
    Trženje    v sodobnem podjetju  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M8  | 
    Zbiranje    in obdelava podatkov  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M9  | 
    Pravo  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
6. POGOJI ZA NAPREDOVANJE IN  DOKONČANJE IZOBRAŽEVANJA
  6.1.  Pogoji za napredovanje
    V višji letnik lahko napreduje  dijak/vajenec, ki je ob koncu šolskega leta pozitivno ocenjen iz vseh  splošnoizobraževalnih predmetov in strokovnih modulov letnika izvedbenega  kurikula šole ter je opravil vse obveznosti drugih oblik vzgojno-izobraževalnega  dela (aktivno državljanstvo in interesne dejavnosti) in praktičnega  usposabljanja z delom.
    Za dijake z individualno učno pogodbo je pogoj za  napredovanje iz drugega v tretji letnik opravljanje vmesnega preizkusa.
  6.2.  Pogoji za dokončanje
    Za dokončanje izobraževanja in pridobitev izobrazbe mora  dijak uspešno opraviti s pozitivnimi ocenami:
  
    - splošnoizobraževalne       predmete,
 
    - obvezne       strokovne module,
 
    - izbirna       strokovna modula,
 
    - odprti       del kurikula.
 
  
  Poleg tega mora opraviti: 
  
    - druge oblike vzgojno-izobraževalnega dela (aktivno       državljanstvo in interesne dejavnosti),
 
    - obveznosti       pri praktičnem usposabljanju z delom in
 
    - zaključni       izpit.
 
  
  Zaključni izpit obsega:
  
    - pisni       in ustni izpit iz italijanščine,
 
    - izdelek       oziroma storitev in zagovor.  
 
  
  7. NACIONALNE POKLICNE KVALIFIKACIJE
 
  -