1.1. Ime izobraževalnega programa: ADMINISTRATOR (slepi in slabovidni) - 2020
Prilagojen izobraževalni program z enakovrednim izobrazbenim standardom, prilagojen za slepe in slabovidne dijake ter dijake z okvaro vidne funkcije.
1.2. Naziv poklicne/strokovne izobrazbe: administrator/administratorka
Poleg splošnih ciljev vzgoje in izobraževanja izobraževalni program omogoča dijakom in dijakinjam (v nadaljevanju dijakom), da:
3.1. Trajanje izobraževanja v letih:
Izobraževalni program traja 4 leta.
Obrazložitev podaljšanja trajanja izobraževanja:
    Trajanje izobraževanja  se podaljšuje na štiri leta zato, ker pri slepih in slabovidnih dijakih ter  dijakih z okvaro vidne funkcije nastajajo zaostanki na številnih razvojnih  področjih, kot so gibalni, kognitivni, čustveni, osebnostni razvoj ter razvoj  na področju socializacije. Zaznavni procesi pri slepih in slabovidnih dijakih  potekajo počasneje. Več časa potrebujejo za usvajanje učne snovi, opazovanje  ali tipno zaznavanje, iskanje in predelavo informacij, posnemanje praktičnega  dela, socialno učenje; počasneje potekajo tudi komunikacijski procesi (branje  in pisanje), ovirana je orientacija v prostoru ter druge dejavnosti, ki  temeljijo pretežno na vidnem zaznavanju. Podaljšanje časa omogoča dijaku z  okvaro vida oblikovanje adekvatnih predstav in usvajanje praktičnih opravil  preko preostalih čutil ob vzporedni verbalni komunikaciji, ki posreduje vsebino  sporočila in usmerja proces učenja. Podaljšanje je potrebna tudi za preprečitev  časovnega pritiska pri slepih in odpravljanje posledic utrujenosti ob  dolgotrajnem procesu opazovanja pri slabovidnih. Primerna razporeditev časa  omogoča dijakom uspešno izpolnjevanje zahtev učnega procesa ter vpliva na  kognitivne, socialne in emocionalne vidike njihovega izobraževanja. Pri  posredovanju in usvajanju novih učnih vsebin se v okviru posameznih predmetov  zagotavlja sistematičnost in nazornost ter omogoča dijakom zadosti časa za  usvajanje informacij.
3.2. Ovrednotenje programa s kreditnimi točkami (KT):
Izobraževalni program je ovrednoten s 180 kreditnimi točkami (KT).
V izobraževalni program se lahko vpiše, kdor je uspešno končal:
Oznaka predmeta/  | 
      Splošnoizobraževalni predmeti in strokovni moduli  | 
      Ustni odgovori  | 
      Pisni izdelki  | 
      Izdelek oziroma storitev in zagovor  | 
      Drugo  | 
    
P1  | 
      Slovenščina  | 
      x  | 
      x  | 
      
  | 
      
  | 
    
P2  | 
      Matematika  | 
      x  | 
      x  | 
      
  | 
      
  | 
    
P3  | 
      Tuji jezik  | 
      x  | 
      x  | 
      
  | 
      
  | 
    
P4  | 
      Umetnost  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
P5  | 
      Naravoslovje  | 
      x  | 
      
  | 
      
  | 
      
  | 
    
P6  | 
      Družboslovje  | 
      x  | 
      
  | 
      
  | 
      
  | 
    
P7  | 
      Športna vzgoja  | 
      
  | 
      
  | 
      
  | 
      praktične naloge  | 
    
M1  | 
      Temelji gospodarstva  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
M2  | 
      Administrativno poslovanje  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
M3  | 
      Informacijsko komunikacijska tehnologija in strojepisje  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
M4  | 
      Upravni postopek  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
M5  | 
      Komuniciranje  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
M6  | 
      Tajniška opravila  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
M7  | 
      Trženje v sodobnem podjetju  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
M8  | 
      Zbiranje in obdelava podatkov  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
M9  | 
      Pravo  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
Ocenjevanje znanja dijakov se prilagodi individualno glede na posameznega dijaka, kar je posebej opredeljeno v individualiziranem programu.
6.1.  Pogoji za napredovanje
    V višji letnik lahko napredujejo dijaki,  ki so ob koncu šolskega leta pozitivno ocenjeni iz vseh splošnoizobraževalnih  predmetov in strokovnih modulov letnika izvedbenega kurikula šole, so opravili obveznosti drugih oblik vzgojno-izobraževalnega dela  (aktivno državljanstvo in interesne dejavnosti)  in obveznosti praktičnega usposabljanja z  delom.
    Za dijake z individualno učno pogodbo je pogoj za  napredovanje iz drugega v tretji letnik opravljanje vmesnega preizkusa.
6.2.  Pogoji za dokončanje
    Za dokončanje izobraževanja in pridobitev izobrazbe mora dijak uspešno  opraviti s pozitivnimi ocenami:
Poleg tega mora opraviti:
Zaključni izpit obsega:
-