Oznaka  | 
      Programske enote  | 
      Obvezno/ izbirno  | 
      Skupno število ur  | 
      Število kreditnih točk  | 
    
A – Splošnoizobraževalni predmeti  | 
    ||||
P1  | 
      Slovenščina  | 
      obvezno  | 
      351  | 
      12  | 
    
P2  | 
      Tuji jezik  | 
      obvezno  | 
      234  | 
      9  | 
    
P3  | 
      Matematika  | 
      obvezno  | 
      351  | 
      12  | 
    
P4  | 
      Umetnost  | 
      obvezno  | 
      33  | 
      2  | 
    
P5  | 
      Naravoslovje  | 
      obvezno  | 
      165  | 
      6  | 
    
P6  | 
      Družboslovje  | 
      obvezno  | 
      165  | 
      6  | 
    
P7  | 
      Športna vzgoja  | 
      obvezno  | 
      234  | 
      7  | 
    
Skupaj A  | 
      
  | 
      1533  | 
      54  | 
    |
B – Strokovni moduli  | 
    ||||
M1  | 
      Tehniško komuniciranje v poklicu  | 
      obvezni  | 
      165  | 
      4  | 
    
M2  | 
      Materiali in obdelave v poklicu  | 
      obvezni  | 
      99  | 
      3  | 
    
M3  | 
      Elementi konstrukcij  | 
      obvezni  | 
      99  | 
      3  | 
    
M4  | 
      Organizacija in poslovanje  | 
      obvezni  | 
      99  | 
      3  | 
    
M5  | 
      Osnove oblikovanja materialov  | 
      obvezni  | 
      165  | 
      5  | 
    
M6  | 
      CNC programiranje  | 
      obvezni  | 
      165  | 
      5  | 
    
M7  | 
      Avtomatizacija strojev in naprav  | 
      obvezni  | 
      198  | 
      5  | 
    
M8  | 
      Oblikovanje materialov  | 
      izbirni  | 
      282  | 
      12  | 
    
M9  | 
      Posebne obdelave  | 
      izbirni  | 
      282  | 
      12  | 
    
M10  | 
      Orodja in priprave za množično proizvodnjo  | 
      izbirni  | 
      282  | 
      12  | 
    
M11  | 
      Sestavljanje in preizkušanje orodij  | 
      izbirni  | 
      282  | 
      12  | 
    
Skupaj B  | 
      
  | 
      1554  | 
      52  | 
    |
Od tega minimalno za praktično izobraževanje:  | 
    ||||
C- Praktično izobraževanje v šoli  | 
    ||||
  | 
      Praktični pouk  | 
      
  | 
      1170  | 
      30  | 
    
Č – Praktično usposabljanje z delom  | 
    ||||
  | 
      Praktično usposabljanje z delom  | 
      
  | 
      912  | 
      37  | 
    
D – Druge oblike vzgojno-izobraževalnega dela  | 
    ||||
  | 
      Aktivno državljanstvo  | 
      
  | 
      42  | 
      2  | 
    
Interesne dejavnosti  | 
      
  | 
      182  | 
      6  | 
    |
Skupaj D  | 
      
  | 
      224  | 
      8  | 
    |
E – Odprti del kurikula  | 
    ||||
  | 
      Odprti kurikul  | 
      
  | 
      657  | 
      27  | 
    
Skupaj pouka (A+B+E)  | 
      
  | 
      3744  | 
      133  | 
    |
Skupaj praktičnega izobraževanja (C+Č)  | 
      
  | 
      2082  | 
      67  | 
    |
Skupaj izobraževanja v šoli (A+B+D+E)  | 
      
  | 
      3968  | 
      141  | 
    |
Skupaj (A+B+Č+D+E)  | 
      
  | 
      4880  | 
      178  | 
    |
Zaključni izpit (izdelek oziroma storitev in zagovor)  | 
      
  | 
      2  | 
    ||
Skupaj kreditnih točk  | 
      
  | 
      180  | 
    ||
  | 
    ||||
Število tednov izobraževanja v šoli  | 
      
  | 
      117  | 
      
  | 
    |
Število tednov praktičnega usposabljanja z delom  | 
      
  | 
      24  | 
      
  | 
    |
Število tednov drugih oblik vzgojno-izobraževalnega dela  | 
      
  | 
      7  | 
      
  | 
    |
Skupno število tednov izobraževanja  | 
      
  | 
      148  | 
      
  | 
    |
Pojasnila  k predmetniku:
    Izbirni strokovni moduli: šola  oziroma dijak izbere 2 izmed 4 izbirnih strokovnih modulov M8 do M11.
    Cilji in  vsebine družboslovja, naravoslovja in umetnosti se deloma lahko izvajajo v  strokovnih modulih v različnih oblikah pouka. Načine, oblike in obseg povezovanja  določi šola v izvedbenem kurikulu.
    Z individualno učno pogodbo se  obseg praktičnega pouka lahko zmanjša in nadomesti s praktičnim usposabljanjem  z delom, ki se lahko poveča na največ 53 tednov. 
 Dejavnosti 
    Gluhota in naglušnost močno ovirata dijaka v procesu učenja, ker je ena  ključnih senzornih poti prekinjena ali ovirana. Zato gluhi in naglušni dijaki  potrebujejo dejavnosti, ki v smislu rehabilitacije  zmanjšujejo ovire  same, razvijejo nove veščine in spretnosti komuniciranja preko kompenzacije ter  pomagajo dijaku pri razvoju učinkovite organizacije in načinov učenja.
    Dijaki z govorno-jezikovnimi motnjami imajo različne ovire pri sporazumevanju.  Zaradi ovir in težav v sporočanju oziroma razumevanju morajo razviti  kompenzacijske mehanizme ter se naučiti uporabljati različne pripomočke in  razviti prilagojene načine učenja.
    Dejavnosti za doseganje optimalnega razvoja so predpogoj za učinkovito učenje.
Navodila za izvajanje: 
    Dejavnosti za doseganje optimalnega razvoja se izvajajo tako, da se upoštevajo  individualne značilnosti posameznega  dijaka, njegovi potenciali ter druge  psihične in fizične značilnosti. Izvajajo se pol ure na teden izven učnih ur v  času pred ali po pouku oziroma v času, ko ni pouka.
Dejavnosti za optimalni razvoj vsebujejo aktivnosti za premagovanje primanjkljajev, ovir oziroma motenj ter pomoč pri učenju. Izvajajo jih usposobljeni specializirani učitelji.
Izobraževalni program izvajajo  šole in delodajalci. 
    Praktično usposabljanje z  delom se izvaja pri delodajalcih ali v medpodjetniških izobraževalnih centrih.
Oznaka  | 
      Splošnoizobraževalni predmeti in strokovni moduli  | 
      Izvajalec  | 
      Znanje izvajalcev s področja  | 
    
P1  | 
      Slovenščina  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja slovenščine  | 
    
P2  | 
      Tuji jezik  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja ustreznega tujega jezika  | 
    
P3  | 
      Matematika  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja matematike  | 
    
P4  | 
      Umetnost  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja glasbe, likovne umetnosti ali umetnostne zgodovine  | 
    
P5  | 
      Naravoslovje  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja fizike, biologija ali kemije  | 
    
laborant  | 
      srednješolskega izobraževanja s 315 urami fizike ali biologije ali kemije  | 
    ||
P6  | 
      Družboslovje  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja zgodovine, geografije, sociologije  | 
    
P7  | 
      Športna vzgoja  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja športne vzgoje  | 
    
M1  | 
      Tehniško komuniciranje v poklicu  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja strojništva  | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      višješolskega ali srednješolskega izobraževanja strojništva ali elektrotehnike  | 
    ||
M2  | 
      Materiali in obdelave v poklicu  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja strojništva  | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      višješolska ali srednješolska izobrazba iz strojništva  | 
    ||
M3  | 
      Elementi konstrukcij  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja strojništva  | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      višješolskega ali srednješolskega izobraževanja strojništva  | 
    ||
M4  | 
      Organizacija in poslovanje  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja strojništva ali organizacije dela ali ekonomije  | 
    
M5  | 
      Osnove oblikovanja materialov  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja strojništva  | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      višješolskega ali srednješolskega izobraževanja strojništva  | 
    ||
M6  | 
      CNC programiranje  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja strojništva  | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      višješolskega ali srednješolskega izobraževanja strojništva  | 
    ||
M7  | 
      Avtomatizacija strojev in naprav  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja strojništva  | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      višješolskega ali srednješolskega izobraževanja strojništva  | 
    ||
M8  | 
      Oblikovanje materialov  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja strojništva  | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      višješolskega ali srednješolskega izobraževanja strojništva  | 
    ||
M9  | 
      Posebne obdelave  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja strojništva  | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      višješolskega ali srednješolskega izobraževanja strojništva  | 
    ||
M10  | 
      Orodja in priprave za množično proizvodnjo  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja strojništva  | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      višješolskega ali srednješolskega izobraževanja strojništva  | 
    ||
M11  | 
      Sestavljanje in preizkušanje orodij  | 
      učitelj  | 
      visokošolskega izobraževanja strojništva  | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      višješolskega ali srednješolskega izobraževanja strojništva  | 
    
Poleg navedene izobrazbe morajo učitelji imeti defektološko dokvalifikacijo in znanje slovenskega znakovnega jezika.