A. SPLOŠNI DEL
  1. IZOBRAŽEVALNI PROGRAM
  1.1. Ime  izobraževalnega programa: EKONOMSKI TEHNIK  (DV) - 2020
    Izobraževalni program  za dvojezično izvajanje v slovenskem in madžarskem učnem jeziku na narodno  mešanem območju v Prekmurju.
    1.2. Naziv strokovne izobrazbe: ekonomski  tehnik/ekonomska tehnica
  2. CILJI  IZOBRAŽEVALNEGA PROGRAMA 
  Poleg splošnih ciljev vzgoje in izobraževanja  izobraževalni program omogoča dijakom in dijakinjam (v nadaljevanju: dijakom),  da:
  
    - sistematično pridobijo       splošna in temeljna znanja za razumevanje zakonitosti v naravi, družbi in       stroki;
 
    - razvijejo spretnosti za       uspešno delo in strokovno rast ter sposobnost razumevanja in ustvarjanje       abstraktnih predstav o težje zaznavnih pojavih;
 
    - usposobijo se za       analiziranje konkretnih strokovnih problemov na delovnem mestu, za       načrtovanje ukrepov,  uspešno reševanje in odpravljanje zapletov;
 
    - razvijejo osebnostne       lastnosti in vrednote, ki so pomembne za dobro in uspešno opravljanje       poklica: odgovornost, delavnost, komunikativnost, natančnost, kreativnost,       vztrajnost, poštenost in odločnost v skladu z etičnimi načeli;
 
    - spoznajo       interdisciplinarnost strokovnega znanja in obvladajo osnovna načela       skupinskega dela;
 
    - se učijo učiti, razvijejo       motivacijo za izobraževanje, izpopolnjevanje in vseživljenjsko učenje;
 
    - razvijejo pripravljenost na       raziskovanje in inovativnost in sledijo novostim na strokovnem področju;
 
    - obvladajo slovensko in tujo       strokovno terminologijo, usposobijo se za primerno strokovno komunikacijo       in spremljanje strokovne literature;
 
    - usposobijo se za uporabo       sodobne informacijske tehnologije, delo z viri, s podatki in z gradivi, za       izpolnjevanje dokumentacije in vodenje ustreznih evidenc;
 
    - oblikujejo se v       samozavestne, dinamične in podjetne osebe, ki se bodo prilagajale       spremembam na delovnem mestu in zahtevam poklicne mobilnosti, se       uveljavljale na trgu delovne sile, načrtovale in vodile svojo kariero;
 
    - vešči so uglajenega       obnašanja, nastopanja v javnosti, poslovnega komuniciranja in drugih        socialnih spretnosti;
 
    - obvladajo osnove vodenja in       poslovanje ter razvijajo podjetnost;
 
    - usposobijo se za aktivno       skrb za lastno zdravje in razvijejo pozitivni odnos do zdravega načina       življenja;
 
    - obvladajo zaščitne ukrepe       za varno delo in razvijajo zavest in pozitiven odnos do ukrepov za       zmanjševanje onesnaževanja in varstvo okolja, do racionalne rabe energije       in materialov;
 
    - prepoznajo temeljne       ekonomske pojave in procese v sodobnem tržnem gospodarstvu ter kritično       vrednotijo posledice različnih ekonomskih odločitev za razvoj       gospodarstva, celotne družbe in narave ;
 
    - samostojno načrtujejo       projekte in jih izvajajo s pomočjo ustrezne informacijske komunikacijske       tehnologije;
 
    - uporabljajo teoretična       znanja pri poslovanju podjetja ,
 
    - prepoznajo temeljne       ekonomske in pravne zakonitosti v sodobni družbi ter jih kritično       ovrednoti z vidika trajnostnega razvoja;
 
    - obvladujejo metode in       postopke za spremljanje in analizo poslovanja podjetja
 
    - poznajo področje finančnih       trgov, davkov, področje plačilnega prometa in prodajo finančnih storitev
 
    - poznajo področje knjigovodskih       storitev, kontnega okvirja, slovenskih računovodskih standardov in       mednarodnih računovodskih standardov
 
    - uporabljajo pravila       upravnega postopka in sestavljajo uradno in poslovno korespondenco
 
    - usposobijo se za prodajo       enostavnejših bančnih storitev fizičnim osebam in opravljanje nalog v       zalednih službah banke
 
    - osvojijo znanja s področja       komercialnega poslovanja
 
    - poznajo področje       zavarovalnih storitev, osnove zavarovalnih produktov in delovanje       zavarovalnega trga
 
    - spoznajo nastanek, razvoj,       bistvo in sodobne trende neposrednega trženja, zadovoljstvo uporabnika ter       kakovosti poštnega prometa, ter se seznanijo s kakovostjo in trženjem       posamezne storitve
 
    - poznajo področje in       postopke notranjega in mednarodnega poštnega prometa, ter se seznanijo s       kakovostjo in trženjem poštnih storitev
 
    - pridobijo znanja s področja       upravljanja in ravnanja v trgovini 
 
  
  Program, prilagojen za dvojezično izvajanje v slovenskem in madžarskem  jeziku na narodno mešanem območju v Prekmurju, dodatno omogoča dijakom, da:
  
    - razvijajo sporazumevalno       možnost v slovenskem in madžarskem jeziku,
 
    - razvijajo vedenja o naravni       in kulturnozgodovinski dediščini slovenskega naroda in madžarske narodne       skupnosti ter njenega matičnega naroda,
 
    - si razvijajo zavest o       državni pripadnosti,
 
    - si razvijajo zavest o narodni       identiteti ter razvijajo lastno kulturno tradicijo,
 
    - se vzgajajo za spoštovanje       in razumevanje narodne in kulturne drugačnosti ter za sodelovanje med       pripadniki slovenskega naroda in pripadniki madžarske narodne skupnosti,
 
    - se seznanjajo s položajem narodnih       skupnosti v sosednjih državah ter vzpostavljajo vezi s pripadniki in       ustanovami teh skupnosti.
 
  
  3. TRAJANJE IZOBRAŽEVANJA
  3.1. Trajanje  izobraževanja v letih:
    Izobraževalni program traja 4 leta.
  3.2. Ovrednotenje programa s kreditnimi  točkami (KT):
    Izobraževalni  program je ovrednoten z 253 kreditnimi točkami (KT).
  4. VPISNI  POGOJI 
  V  izobraževalni program se lahko vpiše, kdor je uspešno končal: 
  
    - osnovnošolsko izobraževanje       ali 
 
    - nižje poklicno       izobraževanje ali enakovredno izobraževanje po prejšnjih predpisih. 
 
  
  5.  OBVEZNI NAČINI OCENJEVANJA ZNANJA
  
    
      Oznaka predmeta/ 
          modula  | 
      Splošnoizobraževalni predmeti in strokovni moduli  | 
      Ustni odgovori  | 
      Pisni izdelki  | 
      Izdelek oziroma 
          storitev in zagovor  | 
      Drugo  | 
    
    
      P1  | 
      Slovenščina  | 
      x  | 
      x  | 
         | 
         | 
    
    
      P2  | 
      Madžarščina I, II   | 
      x  | 
      x  | 
         | 
         | 
    
    
      P3  | 
      Tuji jezik   | 
      x  | 
      x  | 
         | 
         | 
    
    
      P4  | 
      Matematika  | 
      x  | 
      x  | 
         | 
         | 
    
    
      P5  | 
      Umetnost   | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      P6  | 
      Zgodovina  | 
      x  | 
         | 
         | 
         | 
    
    
      P7  | 
      Geografija  | 
      x  | 
         | 
         | 
         | 
    
    
      P8  | 
      Sociologija  | 
      x  | 
         | 
         | 
         | 
    
    
      P9  | 
      Psihologija  | 
      x  | 
         | 
         | 
         | 
    
    
      P10  | 
      Kemija  | 
      x  | 
         | 
         | 
         | 
    
    
      P11  | 
      Biologija  | 
      x  | 
         | 
         | 
         | 
    
    
      P12  | 
      Športna vzgoja  | 
         | 
         | 
         | 
      praktične naloge  | 
    
    
      M1  | 
      Poslovni projekti  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      M2  | 
      Poslovanje podjetij  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      M3  | 
      Ekonomika poslovanja  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      M4  | 
      Sodobno gospodarstvo  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      M5  | 
      Finančno poslovanje  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      M6  | 
      Materialno knjigovodstvo  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      M7  | 
      Komercialno poslovanje  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      M8  | 
      Upravno administrativno poslovanje  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      M9  | 
      Zavarovalne storitve  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      M10  | 
      Bančno poslovanje  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      M11  | 
      Poštni promet  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      M12  | 
      Finančno knjigovodstvo  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      M13  | 
      Neposredno trženje  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
  
  6.  POGOJI ZA NAPREDOVANJE IN DOKONČANJE IZOBRAŽEVANJA 
   6.1.  Pogoji za napredovanje
    V višji letnik lahko napredujejo dijaki, ki  so ob koncu šolskega leta pozitivno ocenjeni iz vseh splošnoizobraževalnih  predmetov in strokovnih modulov letnika v skladu z izvedbenim kurikulom šole in  so opravili vse obveznosti drugih oblik vzgojno-izobraževalnega dela (aktivno  državljanstvo in interesne dejavnosti) in praktičnega usposabljanja z delom.
  6.2. Pogoji za dokončanje
    Za dokončanje izobraževanja in pridobitev izobrazbe mora dijak uspešno  opraviti s pozitivnimi ocenami:
  
    - splošnoizobraževalne       predmete,
 
    - obvezne strokovne module,
 
    - izbirne strokovne module,
 
    - odprti del kurikuluma.
 
  
  Poleg tega mora opraviti: 
  
    - druge oblike       vzgojno-izobraževalnega dela (aktivno državljanstvo in interesne       dejavnosti),
 
    - obveznosti pri praktičnem       usposabljanju z delom,
 
    - poklicno maturo.
 
  
  Poklicna matura obsega:
    Obvezni del:
  
    - pisni in ustni izpit iz       slovenščine ali madžarščine,
 
    - pisni in ustni izpit iz gospodarstva.
 
  
  Izbirni del:
  
    - pisni in ustni izpit iz tujega       jezika ali matematike 
 
    - izdelek oziroma storitev in       zagovor. 
 
  
  7. NACIONALNE POKLICNE KVALIFIKACIJE
  -