A. SPLOŠNI DEL
  1. IZOBRAŽEVALNI PROGRAM
  1.1. Ime  izobraževalnega programa: EKONOMSKI TEHNIK  (slepi in slabovidni) - 2020
    Prilagojen izobraževalni program z enakovrednim izobrazbenim standardom,  prilagojen za slepe in slabovidne dijake ter dijake z okvaro vidne funkcije.
  1.2. Naziv poklicne/strokovne izobrazbe: ekonomski  tehnik/ekonomska tehnica
2. CILJI  IZOBRAŽEVALNEGA PROGRAMA 
  Poleg splošnih ciljev vzgoje in izobraževanja izobraževalni program omogoča  dijakom in dijakinjam (v nadaljevanju: dijakom), da:
  
    - sistematično pridobijo       splošna in temeljna znanja za razumevanje zakonitosti v naravi, družbi in       stroki;
 
    - razvijejo spretnosti za       uspešno delo in strokovno rast ter sposobnost razumevanja in ustvarjanje       abstraktnih predstav o težje zaznavnih pojavih;
 
    - usposobijo se za       analiziranje konkretnih strokovnih problemov na delovnem mestu, za       načrtovanje ukrepov,  uspešno reševanje in odpravljanje zapletov;
 
    - razvijejo osebnostne       lastnosti in vrednote, ki so pomembne za dobro in uspešno opravljanje       poklica: odgovornost, delavnost, komunikativnost, natančnost, kreativnost,       vztrajnost, poštenost in odločnost v skladu z etičnimi načeli;
 
    - spoznajo       interdisciplinarnost strokovnega znanja in obvladajo osnovna načela       skupinskega dela;
 
    - se učijo učiti, razvijejo       motivacijo za izobraževanje, izpopolnjevanje in vseživljenjsko učenje;
 
    - razvijejo pripravljenost na       raziskovanje in inovativnost in sledijo novostim na strokovnem področju;
 
    - obvladajo slovensko in tujo       strokovno terminologijo, usposobijo se za primerno strokovno komunikacijo       in spremljanje strokovne literature;
 
    - usposobijo se za uporabo       sodobne informacijske tehnologije, delo z viri, s podatki in z gradivi, za       izpolnjevanje dokumentacije in vodenje ustreznih evidenc;
 
    - oblikujejo se v       samozavestne, dinamične in podjetne osebe, ki se bodo prilagajale       spremembam na delovnem mestu in zahtevam poklicne mobilnosti, se       uveljavljale na trgu delovne sile, načrtovale in vodile svojo kariero;
 
    - vešči so uglajenega       obnašanja, nastopanja v javnosti, poslovnega komuniciranja in drugih        socialnih spretnosti;
 
    - obvladajo osnove vodenja in       poslovanje ter razvijajo podjetnost;
 
    - usposobijo se za aktivno       skrb za lastno zdravje in razvijejo pozitivni odnos do zdravega načina       življenja;
 
    - obvladajo zaščitne ukrepe       za varno delo in razvijajo zavest in pozitiven odnos do ukrepov za       zmanjševanje onesnaževanja in varstvo okolja, do racionalne rabe energije       in materialov;
 
    - prepoznajo temeljne       ekonomske pojave in procese v sodobnem tržnem gospodarstvu ter kritično       vrednotijo posledice različnih ekonomskih odločitev za razvoj gospodarstva,       celotne družbe in narave;
 
    - samostojno načrtujejo       projekte in jih izvajajo s pomočjo ustrezne informacijske komunikacijske       tehnologije;
 
    - uporabljajo teoretična       znanja pri poslovanju podjetja ,
 
    - prepoznajo temeljne       ekonomske in pravne zakonitosti v sodobni družbi ter jih kritično       ovrednoti z vidika trajnostnega razvoja;
 
    - obvladujejo metode in       postopke za spremljanje in analizo poslovanja podjetja
 
    - poznajo področje finančnih       trgov, davkov, področje plačilnega prometa in prodajo finančnih storitev
 
    - poznajo področje       knjigovodskih storitev, kontnega okvirja, slovenskih računovodskih       standardov in mednarodnih računovodskih standardov
 
    - uporabljajo pravila       upravnega postopka in sestavljajo uradno in poslovno korespondenco
 
    - usposobijo se za prodajo       enostavnejših bančnih storitev fizičnim osebam in opravljanje nalog v       zalednih službah banke
 
    - osvojijo znanja s področja       komercialnega poslovanja
 
    - poznajo področje       zavarovalnih storitev, osnove zavarovalnih produktov in delovanje       zavarovalnega trga
 
    - spoznajo nastanek, razvoj,       bistvo in sodobne trende neposrednega trženja, zadovoljstvo uporabnika ter       kakovosti poštnega prometa, ter se seznanijo s kakovostjo in trženjem       posamezne storitve
 
    - poznajo področje in       postopke notranjega in mednarodnega poštnega prometa, ter se seznanijo s       kakovostjo in trženjem poštnih storitev
 
    - pridobijo znanja s področja       upravljanja in ravnanja v trgovini 
 
  
3. TRAJANJE IZOBRAŽEVANJA
3.1. Trajanje  izobraževanja v letih:
Izobraževalni program traja 4 leta.
3.2. Ovrednotenje programa s kreditnimi  točkami (KT):
Izobraževalni  program je ovrednoten z 240 kreditnimi točkami (KT).
4. VPISNI  POGOJI 
  V  izobraževalni program se lahko vpiše, kdor je uspešno končal: 
  
    - osnovnošolsko izobraževanje       ali 
 
    - nižje poklicno       izobraževanje ali enakovredno izobraževanje po prejšnjih predpisih
 
    - in ima ustrezno odločbo o       usmeritvi
 
  
5.  OBVEZNI NAČINI OCENJEVANJA ZNANJA 
  
    Oznaka predmeta/ 
      modula  | 
    Splošnoizobraževalni    predmeti in strokovni moduli   | 
    Ustni odgovori  | 
    Pisni izdelki  | 
    Izdelek oziroma 
storitev in zagovor  | 
    Drugo  | 
  
  
    P1  | 
    Slovenščina  | 
    x  | 
    x  | 
       | 
       | 
  
  
    P2  | 
    Tuji jezik I  | 
    x  | 
    x  | 
       | 
       | 
  
  
    P3  | 
    Tuji jezik II  | 
    x  | 
    x  | 
       | 
       | 
  
  
    P4  | 
    Matematika  | 
    x  | 
    x  | 
       | 
       | 
  
  
    P5  | 
    Umetnost   | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    P6  | 
    Zgodovina  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P7  | 
    Geografija  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P8  | 
    Sociologija  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P9  | 
    Psihologija   | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P10  | 
    Kemija  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P11  | 
    Biologija  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P12  | 
    Športna vzgoja  | 
       | 
       | 
       | 
    praktične naloge  | 
  
  
    P13  | 
    Komunikologija  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M1  | 
    Poslovni projekti  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M2  | 
    Poslovanje podjetij  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M3  | 
    Ekonomika poslovanja  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M4  | 
    Sodobno gospodarstvo  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M5  | 
    Finančno poslovanje  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M6  | 
    Materialno knjigovodstvo  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M7  | 
    Komercialno poslovanje  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M8  | 
    Upravno administrativno poslovanje  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M9  | 
    Zavarovalne storitve  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M10  | 
    Bančno poslovanje  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M11  | 
    Poštni promet  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M12  | 
    Finančno knjigovodstvo  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M13  | 
    Neposredno trženje  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
Ocenjevanje znanja dijakov se  prilagodi individualno glede na posameznega dijaka, kar je posebej opredeljeno  v individualiziranem programu.  
6.  POGOJI ZA NAPREDOVANJE IN DOKONČANJE IZOBRAŽEVANJA 
  6.1. Pogoji za napredovanje
  V višji letnik lahko napredujejo dijaki, ki so ob koncu šolskega leta  pozitivno ocenjeni iz vseh splošnoizobraževalnih predmetov in strokovnih  modulov letnika v skladu z izvedbenim kurikulom šole in so opravili  obveznosti drugih oblik  vzgojno-izobraževalnega dela (aktivno državljanstvo in interesne dejavnosti) in  obveznosti praktičnega usposabljanja z delom.
   6.2.  Pogoji za dokončanje
Za dokončanje izobraževanja in pridobitev izobrazbe mora dijak uspešno  opraviti s pozitivnimi ocenami:
  
    - splošnoizobraževalne predmete,
 
    - obvezne strokovne module,
 
    - izbirne strokovne module,
 
    - odprti del kurikula.
 
  
  Poleg tega mora opraviti: 
  
    - druge       oblike vzgojno-izobraževalnega dela (aktivno državljanstvo in interesne       dejavnosti),
 
    - obveznosti pri praktičnem       usposabljanju z delom,
 
    - poklicno maturo.  
 
  
  Poklicna matura obsega:
  Obvezni del:
  
    - pisni in ustni izpit iz       slovenščine,
 
    - pisni in ustni izpit iz gospodarstva.
 
  
  Izbirni del:
  
    - pisni in ustni izpit iz tujega       jezika ali matematike, 
 
    - izdelek oziroma storitev in       zagovor.
 
  
7. NACIONALNE POKLICNE KVALIFIKACIJE
  -