A. SPLOŠNI DEL
  1. IZOBRAŽEVALNI PROGRAM
  1.1. Ime  izobraževalnega programa: GEODETSKI  TEHNIK- 2020
  1.2. Naziv poklicne/strokovne izobrazbe: geodetski tehnik/geodetska tehnica
2. CILJI  IZOBRAŽEVALNEGA PROGRAMA 
  Poleg splošnih  ciljev vzgoje in izobraževanja izobraževalni program omogoča dijakom in  dijakinjam (v nadaljevanju: dijakom), da:
  
    - pridobijo sposobnost uporabe strokovnega znanja  pri reševanju realnih praktičnih problemov v strok, 
 
    - obvladajo matematično reševanje tehničnih  problemov s svojega strokovnega področja ter znajo izdelati analitične in  grafične prikaze, 
 
    - obvladajo strokovno terminologijo, 
 
    - se usposobijo uporabljati strokovno literaturo,  tehnično in tehnološko dokumentacijo, tehnične predpise, standarde, pravilnike, 
 
    - obvladajo znanja tehniškega dokumentiranja, 
 
    - spoznajo organizacijo in vsebine geodetskih  merskih postopkov, obdelavo in prezentacijo merskih podatkov, 
 
    - spoznajo organizacijo in vsebine geodetskih  prostorskih evidenc, njihovo vzdrževanje in izdajo podatkov, 
 
    - osvojijo sposobnosti podjetniškega razmišljanja,  kritične presoje, odgovornega in socialnega ravnanja v delovnem okolju, 
 
    - upoštevajo in izvajajo načela in predpise za  zagotavljanje varstva in zdravja pri delu, varstva okolja, požarne varnosti in  racionalne rabe energije, materiala in časa ter ukrepe za preprečevanje  delovnih nezgod, 
 
    - poznajo pomen in cilje razvoja osebne  organizacijske kulture na delovnem mestu in v delovnem okolju, razvijajo osebno  odgovornost, 
 
    - imajo znanja, da uspešno organizirajo delo na  svojem delovnem področju ob tem upoštevanju ekonomičnosti, zagotavljanja  kakovosti, časovnih normativov, terminskega načrtovanja, 
 
    - razvijajo ekološko zavest, 
 
    - obvladajo znanja za učinkovito in uspešno  uporabo sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije z namenom učinkovitega  in uspešnega iskanja, vrednotenja, hranjenja, obdelave in uporabe informacij, 
 
    - obvladajo specifično strokovno in poslovno slovenščino  in vsaj en tuj jezik (nemščina, angleščina ipd.), 
 
    - obvladajo splošne komunikacijske veščine  (besedno in nebesedno) - pisno in ustno poslovno komuniciranje, telefonsko  komuniciranje, tehnike pogajanj ipd., 
 
    - obvladajo vodenje poslovno podjetniške oz.  delovne dokumentacije iz geodezije 
 
    - so naravnani v vseživljenjsko učenje, se  spopolnjujejo ter skrbijo za svoj osebnostni razvoj za uspešno sodelovanje v  družbi, 
 
    - so sposobni sodelovanja v skupini in projektnih  nalogah (kooperativnost, poštenost), reševati konflikte ter organiziranja in  vodenja projektnega in timskega dela. 
 
  
  Dijak  bo ob zaključku izobraževanja: 
  
    - odgovoren, strpen, human in sposoben življenja v  demokratični družbi, 
 
    - usposobljen za skupinsko in timsko delo ter  sodelovanje pri projektnem delu, 
 
    - imel temelje za razvoj osebne organizacijske  kulture na delovnem mestu in v delovnem okolju, 
 
    - iskal racionalne in strokovne rešitve pri  izvajanju aktivnosti v delovnem okolju, 
 
    - naravnan v vseživljenjsko učenje in  usposabljanje, 
 
    - usposobljen za uporabo znanj in veščin v novih  situacijah, 
 
    - razširil splošno izobrazbo in razvil ključne  kompetence za uspešno sodelovanje v družbi, osebnostni razvoj in nadaljnje  izobraževanje v skladu z nacionalnimi standardi ključnih kvalifikacij.
 
  
  3. TRAJANJE IZOBRAŽEVANJA
  3.1. Trajanje  izobraževanja v letih:
  Izobraževalni program traja 4 leta.
3.2. Ovrednotenje programa s kreditnimi  točkami (KT):
Izobraževalni  program je ovrednoten z 240 kreditnimi točkami (KT).
4. VPISNI  POGOJI 
  V  izobraževalni program se lahko vpiše, kdor je uspešno končal: 
  
    - osnovnošolsko izobraževanje       ali 
 
    - nižje poklicno       izobraževanje ali enakovredno izobraževanje po prejšnjih predpisih. 
 
  
5.  OBVEZNI NAČINI OCENJEVANJA ZNANJA
6.  POGOJI ZA NAPREDOVANJE IN DOKONČANJE IZOBRAŽEVANJA
  
    Oznaka predmeta/ 
      modula  | 
    Splošnoizobraževalni predmeti in strokovni moduli  | 
    Ustni odgovori  | 
    Pisni izdelki  | 
    Izdelek oziroma  
      storitev in zagovor  | 
    Drugo  | 
  
  
    P1  | 
    Slovenščina  | 
    x  | 
    x  | 
       | 
       | 
  
  
    P2  | 
    Matematika  | 
    x  | 
    x  | 
       | 
       | 
  
  
    P3  | 
    Tuji jezik  | 
    x  | 
    x  | 
       | 
       | 
  
  
    P4  | 
    Umetnost   | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    P5  | 
    Zgodovina  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P6  | 
    Geografija  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P7  | 
    Sociologija  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P8  | 
    Psihologija  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P9  | 
    Fizika  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P10  | 
    Kemija  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P11  | 
    Športna vzgoja  | 
       | 
       | 
       | 
    Praktične naloge  | 
  
  
    M1  | 
    Geodezija  | 
       | 
        | 
    x   | 
        | 
  
  
    M2  | 
    Evidentiranje nepremičnin  | 
       | 
        | 
    x   | 
        | 
  
  
    M3  | 
    Izdelava geodetskih načrtov  | 
       | 
        | 
    x   | 
        | 
  
  
    M4  | 
    Fotogrametrija  | 
        | 
        | 
    x   | 
        | 
  
  
    M5  | 
    Geodetski    in izravnalni računi  | 
       | 
        | 
    x    | 
        | 
  
  
    M6  | 
    Opisna geometrija  | 
        | 
        | 
    x   | 
        | 
  
  
    M7  | 
    Inženirska geodezija  | 
        | 
        | 
    x   | 
        | 
  
  
    M8  | 
    Organizacija geodetskega    podjetja s strokovno zakonodajo  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M9  | 
    Geodetski računalniški programi  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
6.1. Pogoji za napredovanje
  V višji letnik lahko napredujejo dijaki, ki so ob koncu šolskega leta  pozitivno ocenjeni iz vseh splošnoizobraževalnih predmetov in strokovnih  modulov letnika izvedbenega kurikuluma šole, opravili obveznosti drugih oblik  vzgojno-izobraževalnega dela (aktivno državljanstvo in interesne  dejavnosti)  in obveznosti praktičnega  usposabljanja z delom.
6.2. Pogoji za dokončanje
  Za dokončanje izobraževanja in pridobitev izobrazbe mora dijak uspešno  opraviti s pozitivnimi ocenami:
  
    - splošnoizobraževalne       predmete,
 
    - obvezne strokovne module,
 
    - izbirne strokovne module,
 
    - odprti del kurikuluma.
 
  
  Poleg tega mora opraviti:
  
    - druge oblike       vzgojno-izobraževalnega dela (aktivno državljanstvo in interesne dejavnosti),
 
    - obveznosti pri praktičnem       usposabljanju z delom in 
 
    - poklicno maturo.
 
  
  Poklicna matura obsega: 
    Obvezni del:
  
    - pisni in ustni izpit iz       slovenščine,
 
    - pisni in ustni izpit iz osnov       geodezije.
 
  
  Izbirni del:
  
    - pisni in ustni izpit iz       tujega jezika ali matematike,
 
    - izdelek oziroma storitev in       zagovor.    
 
  
7. NACIONALNE POKLICNE KVALIFIKACIJE
   -