Izobraževalni program: PLOVBNI TEHNIK (SI)
Sprejeto na 18.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 23. 7. 1998
POZNAVANJE BLAGA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
|  
           
  | 
         
           Teorija (ur)  | 
         
           Vaje (ur)  | 
         
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   2.  | 
  
   70  | 
  
   70  | 
 |
| 
   3.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   4.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   skupaj  | 
  
   70  | 
  
   
  | 
  
   70  | 
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje (individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev).
| 
    INFORMATIVNI CILJI  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
   
    POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
  
| 
   Dijak  | 
  |||
| 
   Uvod v predmet.  | 
  
   | 
  
   Razvijanje zanimanja za predmet in prevoz blaga po morju.  | 
  |
| 
   Naloge poznavanja blaga in delitve blaga.  | 
  
   | 
  
   Razvijanje strokovnosti in sposobnosti pri poznavanju in delitvi blaga.  | 
  
   Vaje poznavanja blaga.  | 
 
| 
   Kakovost blaga.  | 
  
   | 
  
   Razvijanje strokovnosti , inovativnosti in natančnosti pri ugotavljanju kakovosti blaga.  | 
  
   Vaje ugotavljanja kakovosti blaga.  | 
 
| 
   Standardi in pravilniki.  | 
  
   | 
  
   Razvijanje sposobnosti in natančnosti pri uporabi standardov in pravilnikov.  | 
  
   Vaje iskanja in uporabe standardov.  | 
 
| 
   Embalaža in pakiranje.  | 
  
   | 
  
   Pridobivanje strokovnosti, natančnosti, skrbnosti in ekonomičnosti pri rokovanju z blagom v najrazličnejših embalažah.  | 
  |
| 
   Transport blaga.  | 
  
   | 
  
   Pravilno odločanje za uporabo različnih sistemov transportnih manipulativnih enot.  | 
  |
| 
   Nevarni tovor in transport nevarnih tovorov  | 
  
   | 
  
   Razvijanje strokovnosti, odgovornosti, discipline in ekološke osveščenosti pri manipuliranju z nevarnimi tovori.  | 
  
   Vaje iskanja različnih nevarnih tovorov ter njihovih lastnosti v IMDGC kodeksu. Dijaki pripravijo in predstavijo referat o določenem nevarnem tovoru in njegovem prevozu po morju.  | 
 
| 
   Suhi tovor: generalni, razsuti, sipki, težki in hlajeni tovor ter njihov prevoz po morju  | 
  
   | 
  
   Pridobivanje strokovnosti, poklicne odgovornosti, inovativnosti in skrbnosti pri rokovanju s tovori.  | 
  
   Vaje iskanja najboljših možnosti prevoza različnih vrst blaga.  | 
 
| 
   Tekoči tovor: nafta in naftni derivati, kemikalije, utekočinjeni plini ter njihov prevoz po morju.  | 
  
   | 
  
   Pridobivanje strokovnosti, poklicne odgovornosti, inovativnosti in skrbnosti pri rokovanju s tovori.  | 
  
   Primeri ravnanja s tovori v primeru nesreč.  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno:
Predmet je povezan s strokovnoteoretičnimi predmeti pomorstvo, tehnika pomorske službe, varstvo pri delu in reševanje na morju ter s praktičnim poukom.
Konkretno:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Pomorstvo  | 
  
   |