Dijak: 
        
          - pozna naloge in metodologijo umetnostne zgodovine;
 
          - pozna definicijo umetnostnega sloga in razlikuje med obdobjem, gibanjem in smerjo;
 
          - pozna umetnostnozgodovinski razvoj od prazgodovine do 20. stoletja:
            
- pozna umetnost prazgodovine: pozna jamsko slikarstvo, megalitske spomenike in hallštatsko kulturo na Slovenskem,
 
              -  pozna izbrana poglavja iz umetnosti starih civilizacij (Egipt, Mezopotamija, egejska kultura) in oblikovanja,
 
              - pozna antično umetnost: definicija antike, razvoj grškega antičnega svetišča in akropole, razvoj gledališča, razvoj kiparstva in oblikovanja, pozna profano rimsko antično arhitekturo in urbanizem, rimsko kiparstvo, pozna uporabne predmete rimske antike na Slovenskem;
 
             
           
          - pozna razvoj srednjeveške umetnosti v Evropi: pozna vpliv krščanske religije na umetnost in oblikovanje, pozna razvoj knjižnega slikarstva, pozna umetnostni slog romanike in gotike, pozna srednjeveški urbanizem;
 
          - pozna renesančno umetnost v Italiji: novosti renesančne arhitekture, kiparstva in slikarstva ter oblikovanja, pozna humanistično osebnost, pozna poglavitna dela genijev visoke renesanse;
 
          - pozna baročno rokokojsko umetnost: pozna baročno palačo s parkovno površino, baročni urbanizem, baročni in rokokojski interier in dekoracijo, pozna značilnosti slikarstva in kiparstva;
 
          - pozna neoklasicizem: pozna razliko med klasiko, klasicizmom in neoklasicizmom, pozna značilnosti arhitekture in urbanizma, slikarstva, kiparstva in oblikovanja;
 
          - pozna razvoj slikarstva in kiparstva 19. stoletja od romantike, realizma, impresionizma do postimpresionizma ter vodilne umetnike;
 
            pozna razvoj arhitekture 19. stoletja: pozna historicizem in industrijsko arhitekturo; 
          - pozna oblikovanja 19. stoletja v času industrijske revolucije, pozna gibanje Umetnost in obrt v Angliji ter pomen gibanja za oblikovanje, pozna oblikovanje art noveauja in secesije.
 
              | 
    Dijak: 
        
          - analizira umetnostni slog;
 
          - umešča spomenike v določen slog;
 
          - povezuje umetnostne spomenike z ostalimi humanističnimi vedami;
 
          - načrtuje predstavitev slogov s sodobnimi sredstvi;
 
          - uporabi znanje pri oblikovanju;
 
          - oblikuje replike uporabnih in okrasnih predmetov iz prazgodovine;
 
          - analizira jamsko slikarstvo in megalitske spomenike;
 
          - analizira in skicira ornamente in oblike uporabnih predmetov in okrasnih predmetov;
 
          - modelira izbrano arhitekturo in analizira vsebino in obliko izbranih likovnih del;
 
          - analizira arhitekturne elemente antičnega svetišča in jih poveže z nadaljnjim razvojem arhitekture;
 
          - analizira vsebinske in oblikovne značilnosti antičnega kiparstva in poveže z razvojem umetnosti;
 
          - računalniško simulira antično arhitekturo in urbanizem;
 
          - oblikuje replike za muzejsko trgovino;
 
          - uporabi oblike in tehnike rimskega oblikovanja;
 
          - aplicira antično dekoracijo v oblikovanju interiera in uporabnih predmetov;
 
          - prepozna in analizira srednjeveški umetnostni slog na terenu;
 
          - uporabi srednjeveško knjižno dekoracijo pri oblikovanju;
 
          - kritično ogleduje in analizira likovna dela ter prepozna značilnosti renesančne umetnosti;
 
          - povezuje renesančna dela s celotnim razvojem ustvarjanja;
 
          - ocenjuje, vrednoti in prakticira renesančno estetiko;
 
          - prepozna in analizira baročno likovno delo;
 
          - skicira baročne in rokokojske ornamente;
 
          - uporabi znanje pri historični scenografiji in kostumografiji;
 
          - asociira pri sodobnem oblikovanju;
 
          - prepozna in vrednoti pohištvo, okrasne in uporabne predmete ter materiale;
 
          - prepozna, analizira in vrednoti neoklasicistično estetiko;
 
          - primerja in povezuje klasiko, klasicizem in neoklasicizem v umetnosti;
 
          - uporabi in prepozna neoklasicistično dekorativnost pri sodobnem oblikovanju;
 
          - prepozna, analizira in interpretira likovna dela umetniških smeri 19. stoletja;
 
          - kritično opazuje razvoj umetnosti v času industrijske družbe in se zaveda pomena umetnosti v sodobni družbi;
 
          - uporabi ideje gibanja Umetnost in obrt pri sodobnem oblikovanju;
 
          - analizira secesijske elemente in jih uporabi pri sodobnem oblikovanju;
 
          - kopira secesijsko oblikovanje;
 
          - aplicira secesijske elemente v oblikovanje.
 
        |