POGOSTA VPRAŠANJA

1. Kako se prijavim v portal?

Prijavite se preko gumba PRIJAVA, ki je v desnem zgodnjem kotu portala. Za prijavo potrebujete digitalno potrdilo SIGEN-CA. V kolikor nimate pravic za prijavo, lahko oddate PROŠNJO ZA DODELITEV PRAVIC preko gumba, ki se nahaja sredi prve strani.

2. Kje so navodila za uporabo portala?

Navodila so dostopna med splošnimi obvestili in tudi na naslednji povezavi: Navodila portal.

3. Kako dostopam do aplikacij?

Po prijavi na prvi strani boste videli vse aplikacije, do katerih lahko dostopate. Aplikacijo zaženete s klikom na ime aplikacije ali z gumbom za zagon aplikacije na levi strani imena aplikacije.

4. Kje so navodila za uporabo aplikacij?

Preko podpore za posamezno aplikacijo boste dostopali do posebne strani, kjer so potrebne informacije ali navodila o uporabi aplikacije. 

5. Težave z varnostnim potrdilom spletnega mesta

Če se vam ob vstopu v aplikacijo na MIZŠ spletnemu portalu prikaže opozorilo "Prišlo je do težav z varnostnim potrdilom tega spletnega mesta", jo potrebno namestiti korenkso digitalno potrdilo za strežnik. Navodila najdete na povezavi.

6. Kam pošljem vprašanje, če imam težave pri uporabi posamezne aplikacije?

Na levi strani naziva vsake aplikacije na prvi strani je gumb PODPORA. Preko njega dostopate do posebne strani aplikacije, kjer lahko najdete navodila in obrazec za podporo. Svoja vprašanja ali težave boste sporočili preko tega obrazca.

7. Na šoli se je zamenjal ravnatelj. Ob prijavi na Portal ni imel težav, pri vstopu v Varnostno shemo pa sistem zahteva geslo, ki ga ravnatelj ne pozna. Kako postopati v navedenem primeru?

V navedenem primeru pošljite zahtevo za resetiranje gesla preko obrazca Podpora portal, do katerega lahko dostopate preko povezave v zgornjem menuju.

8. Kje je dostopna dokumentacija za uvoz podatkov v CEUVIZ?

Tehnična dokumentacija za uvoz podatkov v CEUVIZ je dostopna na naslednjih povezavah:

Opis sheme za masovni uvoz

xsd shema za uvoz

9. Kako v aplikacije (npr. CEUVIZ) vnesemo podatke o udeležencu, ki je prišel iz tujine in nima EMŠO?
Aplikacije MIZŠ potrebujejo slovenski EMŠO, kot je vpisan v Centralni register prebivalstva.  V primeru udeleženca VIZ, ki še nima določenega EMŠO-ja, zahtevek za določitev le-tega izpolni vzgojno izobraževalni zavod. K samem zahtevku tudi ni potrebno prilagati fotokopij najrazličnejših dokumentov, saj uradna oseba v vzgojno izobraževalnem zavodu potrdi relevantnost vpisanih podatkov. Zavod mora izpolniti  Zahtevek za določitev EMŠO in ga oddati na MNZ (postopek je opisan v Navodilih za izpolnjevanje zahtevka za določitev EMŠO). Ob izpolnjevanju zahtevka opozarjamo na rubriko na vrhu obrazca, kamor je treba vnesti podatke o vašem zavodu (naslov!) zaradi povratne pošte.

  • 01.05.2017 - Praznik dela
  • 02.05.2017 - Praznik dela
  • 25.06.2017 - Dan državnosti
  • 02.01.2017 - Novo leto
  • 08.02.2017 - Prešernov dan, slovenski kulturni praznik
  • 31.10.2017 - Dan reformacije
  • 01.01.2016 - Novo leto
  • 01.01.2017 - Novo leto
  • 01.11.2017 - Dan spomina na mrtve
  • 26.12.2017 - Dan samostojnosti in enotnosti
  • 25.12.2017 - Božič
  • 08.02.2016 - Prešernov dan, slovenski kulturni praznik
  • 02.05.2016 - Praznik dela
  • 25.06.2016 - Dan državnosti
  • 31.10.2016 - Dan reformacije
  • 01.05.2016 - Praznik dela
  • 01.11.2016 - Dan spomina na mrtve
  • 25.12.2015 - Božič
  • 15.08.2016 - Marijino vnebovzetje
  • 25.12.2016 - Božič
  • 26.12.2016 - Dan samostojnosti in enotnosti
  • 28.03.2016 - Velikonočni ponedeljek
  • 27.04.2016 - Dan upora proti okupatorju
  • 17.04.2017 - Velikonočni ponedeljek
  • 27.04.2017 - Dan upora proti okupatorju
  • 15.08.2017 - Marijino vnebovzetje